TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Több százmilliós veszteség

2672
(MTI) Az előzetes adatok szerint mintegy 380-390 ezren fordulhattak meg az idei Sziget Fesztiválon, amelynek negatív mérlegét a szervező cég korábbi rendezvényeinek bevétele egyenlíti ki – közölte Gerendai Károly, a rendezvény főszervezője vasárnap.

A főszervező elmondta, hogy a látogatószám a tavalyihoz képest nem változott, viszont idén is nőtt a külföldiek száma: a hetijegyek 80 százalékát már ők vásárolják meg.

Idén, bár a látogatószám nem csökkent, és a fesztivál sikeresnek nevezhető, a többletkiadások miatt előreláthatólag több száz milliós veszteséget könyvelhet el az esemény, amelyet 3,2 milliárd forintból szerveztek meg – fűzte hozzá.

Gerendai Károly kifejtette: a legveszteségesebb a Prince-koncert volt, 10 ezer 200 napijegyet adtak el rá összesen, a hetijegyeseknek pedig ingyenes volt, így ez a koncert önmagában több mint 100 milliós ráfizetést okozott.

“Most le kell ülni és értékelni kell a helyzetet, megnézni, hogy mi vezethetett ide, és ez milyen következményekkel jár majd. Például valószínűleg ilyen feltételek mellett nem tudunk már jövőre további nemzetközi terjeszkedésben gondolkodni, mert nincs meg a fedezet rá” – hangsúlyozta.

Mint elmondta, jelenleg azért nincs nagy bajban a Szigetet szervező cég, mert az egyéb rendezvényekből, mint a Balaton Sound és a Volt Fesztivál, amelyek viszont nagyon jól sikerültek, volt annyi többletbevételük, hogy az fedezze a legnagyobb esemény veszteségeit. Jövőre elsősorban az ingyenjegyeket tervezik jobban szabályozni, hiszen idén rengeteg ment ki ezekből, és valószínűleg a jegyárak sem maradhatnak változatlanok, mint idén.

A főszervező szerint azt viszont pozitívumként lehet említeni, hogy tovább nőtt a biztonság a Szigeten, egyre kevesebb a balesetek és a lopások száma, sokkal kiforrottabb ma már a biztosításban résztvevők koordinálása.

A nemzetközi sajtó is egybehangzóan álltja, a Sziget ma már a "legnemzetközibb és legsokszínűbb fesztivál, amely az egyik legjelentősebb" nagyrendezvénynek számít a világban.

"Az anyagiakat leszámítva egyértelműen sikeres volt a rendezvény, ezért hiszek abban, hogy tovább nőhet és erősödhet a Sziget" – tette hozzá Gerendai Károly.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése