TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szörnyen jó fesztivál megjelenés

2667
A nyáron a Monster energiaital márka összesen hat zenei fesztiválon képviseltette magát, melyekhez az Extreme Rendezvényügynökség biztosította a technikai hátteret.

Az ügynökség és az energiaital márka együttműködése tavaly májusban, az új brand bevezetése kapcsán vette kezdetét.

A júniusban lezajlott Metalfest, Pannónia Fesztivál, Balaton Bike Fest, Rockmaraton és Volt Fesztivál után az utolsó júliusi megjelenés az Alterába Fesztiválon valósult meg, ahol az Extreme a Coca-Cola rendezvényes csapatát technikai oldalról támogatva Monster-bárt, színpad és fedéstechnikát, valamint hangosítást, fénytechnikát és dekorációs segítséget biztosított a márka számára, a főként kóstoltatáson alapuló fesztiváljelenléthez.

A brand megjelenése a Balaton Bike Fest-en és a Volt Fesztiválon emellett egyedi elemekkel is kiegészült, többek között egy VIP-bárral, DJ-vel, egyedi LED rácsos fedéssel, valamint a Volt vonat különjáraton egy hangtechnikával ellátott Monster kocsival.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése