TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tiltólistára került Angliában a Levis legújabb kampányának reklámfilmje, mivel kísértetiesen összecseng az elmúlt hetek eseményeivel.

A Levi’s legújabb “Go Forth” (“Indulj hát!”) globális kampánya az aktív, cselekvő, a világot jobbá tenni kívánó embereket bátorítja.

A márkának ehhez az aktivitásához készült 60 másodperces reklámfilmje, a berlini fotós és filmrendező Ralf Schmerberg által rendezett “Levi’s Legacy” (Levi’s örökség) az amerikai irodalom egyik előrelátó gondolkodó költőjének, Charles Bukowskinak A nevető szív („The Laughing Heart) című versére felfűzött képsor. A spot négy fiatal életébe enged bepillantást, hogy ők miként gondolkodnak, tesznek a szebb jövőért.

A film azonban olyannyira összecseng az elmúlt hetek brit eseményeivel, a londoni zavargásokkal, hogy nem is futhat a szigetországban.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése