TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tiltólistára került Angliában a Levis legújabb kampányának reklámfilmje, mivel kísértetiesen összecseng az elmúlt hetek eseményeivel.

A Levi’s legújabb “Go Forth” (“Indulj hát!”) globális kampánya az aktív, cselekvő, a világot jobbá tenni kívánó embereket bátorítja.

A márkának ehhez az aktivitásához készült 60 másodperces reklámfilmje, a berlini fotós és filmrendező Ralf Schmerberg által rendezett “Levi’s Legacy” (Levi’s örökség) az amerikai irodalom egyik előrelátó gondolkodó költőjének, Charles Bukowskinak A nevető szív („The Laughing Heart) című versére felfűzött képsor. A spot négy fiatal életébe enged bepillantást, hogy ők miként gondolkodnak, tesznek a szebb jövőért.

A film azonban olyannyira összecseng az elmúlt hetek brit eseményeivel, a londoni zavargásokkal, hogy nem is futhat a szigetországban.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése