TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.

A Hungareal Experience Parkba látogatók elsajátíthatják a magyar nyelv alapjait, illetve az ország turisztikai kínálatával is megismerkedhetnek. Ennek során például a "Tour de Hongrie" jelenetben egy virtuális kerékpártúra részesei lehetnek az érdeklődők, a tekerés során pedig a magyarországi aktívturisztikai lehetőségekről informálódhatnak. Emellett például a vizeket kedvelők egy jelenetben a "Balatoni nyár" során panorámaképet láthatnak a tó partjáról, "előkerülnek a pöttyös labdák, matracok és a napernyők", a strand nyüzsgő forgatagában, egy másik jelenetváltással viszont a Széchenyi fürdőben találhatják magukat.


A dalolni vágyók a "Legyél Te a Nagyszínpad sztárja!" című karaokejelenetben a Nagyszínpad fellépői között énekelhetik el kedvenc slágereiket. Mindezek mellett az élményparkba ellátogatók egy igazi "Borkaland" részesei is lehetnek, annak a jelenetnek köszönhetően, melyben a borospince-hangulatot, hordók, faasztalok, népi motívumokkal ellátott terítők és szőlőfürtök idézik meg.

Az élménypark ugyan este bezár, de a vetítéseket éjjel is láthatják a fesztiválozók.

Az utazóközönség figyelmének felkeltése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. – a Sziget Kft.-vel együttműködésben – már a fesztivált megelőző hónapokban számos marketingakcióval csábította az érdeklődőket Budapest és a rendezvény felkeresésére. A legtöbb helyen elektronikus hírlevelek, internetes hirdetések, plakát és szóróanyagok útján, de például Ausztriában és Franciaországban ottani zenei rendezvényeken is részt vettek, hogy a fiatalokat Magyarországra és a fesztiválra csábítsák.

A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. az eddigi együttműködés alapjaira építve a jövőben stratégiai partnerségben fog együtt dolgozni Budapest és a Sziget Fesztivál nemzetközi ismertségének növelése érdekében – tudatták közleményükben.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése