TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(MTI) A Magyar Turizmus Zrt. idén egy valódi élményparkkal várja a Sziget látogatókat, ahol a hazai turisztikai kincsek különböző jelenetekben elevenednek meg.

A Hungareal Experience Parkba látogatók elsajátíthatják a magyar nyelv alapjait, illetve az ország turisztikai kínálatával is megismerkedhetnek. Ennek során például a "Tour de Hongrie" jelenetben egy virtuális kerékpártúra részesei lehetnek az érdeklődők, a tekerés során pedig a magyarországi aktívturisztikai lehetőségekről informálódhatnak. Emellett például a vizeket kedvelők egy jelenetben a "Balatoni nyár" során panorámaképet láthatnak a tó partjáról, "előkerülnek a pöttyös labdák, matracok és a napernyők", a strand nyüzsgő forgatagában, egy másik jelenetváltással viszont a Széchenyi fürdőben találhatják magukat.


A dalolni vágyók a "Legyél Te a Nagyszínpad sztárja!" című karaokejelenetben a Nagyszínpad fellépői között énekelhetik el kedvenc slágereiket. Mindezek mellett az élményparkba ellátogatók egy igazi "Borkaland" részesei is lehetnek, annak a jelenetnek köszönhetően, melyben a borospince-hangulatot, hordók, faasztalok, népi motívumokkal ellátott terítők és szőlőfürtök idézik meg.

Az élménypark ugyan este bezár, de a vetítéseket éjjel is láthatják a fesztiválozók.

Az utazóközönség figyelmének felkeltése érdekében a Magyar Turizmus Zrt. – a Sziget Kft.-vel együttműködésben – már a fesztivált megelőző hónapokban számos marketingakcióval csábította az érdeklődőket Budapest és a rendezvény felkeresésére. A legtöbb helyen elektronikus hírlevelek, internetes hirdetések, plakát és szóróanyagok útján, de például Ausztriában és Franciaországban ottani zenei rendezvényeken is részt vettek, hogy a fiatalokat Magyarországra és a fesztiválra csábítsák.

A Magyar Turizmus Zrt. és a Sziget Kulturális Menedzser Iroda Kft. az eddigi együttműködés alapjaira építve a jövőben stratégiai partnerségben fog együtt dolgozni Budapest és a Sziget Fesztivál nemzetközi ismertségének növelése érdekében – tudatták közleményükben.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése