TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Dreher márka az idén bevezetett „többféle komló, több íz, több élmény” üzenetre építő kommunikációjához, valamint a fesztiválozók körében felmerült igényekhez igazította ez évi Szigetes megjelenését. Az aktivitások tervezését és kivitelezést a Human Telex Reklámügynökség végezte.

A Dreher Sörgyárak Zrt. azon kevés cég közé tartozik, amely már több mint 10 éve folyamatosan, kiemelten támogatja a Sziget Fesztivált és biztosít változatos élményt kitelepüléseivel a látogatók részére.

A brand idén megújult image-kommunikációja – amely arra fókuszál, hogy a Dreher többet ad mind ízében, mind élményben a fogyasztóknak – köszön vissza az ez évi Szigetes megjelenések és aktivitások során.


A márka két központi helyszínen jelenik meg: az egyik a Nagyszínpad előtti tér, ahol a Dreher Pubból nem csak tökéletes rálástás nyílik a legnépszerűbb koncertekre, hanem a fesztiválozók visszajelzéseit figyelembe véve idén innovatív megoldások biztosítják a felhőtlen szórakozást.

„Elég a sorban állásból – mondják joggal a látogatók, így a kedvükért fejlesztésbe kezdtünk. A 2011-es év egyik újdonsága a gyorscsapoló, amelynek révén mindössze 5 másodperc alatt juthatnak hozzá egy korsó sörhöz a vendégek, így a várakozás helyett több idő jut az élményekre. Ugyancsak a fogyasztók kényelmét szolgálja a négy korsó szállítására alkalmas papírtálca. Aki a Sziget Fesztiválra jellemző tömegben több mint két pohárral a kezében próbált már lavírozni, tudhatja, mekkora kihívás az!” – mondta Kerekes Péter, a Dreher Sörgyárak marketingigazgatója.

Ugyanakkor a tavalyi sikerre való tekintettel idén újra megnyílt a fesztivál legkülönlegesebb, 50 méter magasra felemelkedő sörözője, a Dreher in the sky. Ennek vendégei garantáltan több élményben részesülnek, hiszen a hideg csapolt sörük kortyolgatása közben az Óbudai-szigetre, illetve Budapestre nyíló fantasztikus panorámában is gyönyörködhetnek. A különleges pillanatot fotó is megörökíti, amelyet a fogyasztók másnap a márka Facebook oldalán el is érhetnek.

A Dreher in the skynak helyet adó, egyben a rendezvény egyetlen karaoke színpadát is biztosító helyszín ugyancsak népszerű a közönség körében. Az innen felengedett óriás héliumos ballon jó tájékozódási pont a Sziget bármely részéről, az asztalokon található egyedi matricák pedig nem csupán segítik az eligazodást, hanem a márkaüzenetet is kreatívan közvetítik a fesztiválozók felé.

„A Dreher megjelenésének tervezése és szervezése, az aktivitások és a helyszínek működésének koordinálása is a feladataink közé tartozik. Már az év elejétől folyt a munka, az elmúlt 2-3 hónap különösen aktívan telt, jelenleg pedig teljes stábbal dolgozunk a helyszínen” – mondta Udvarev-Tóth Rita, a Human Telex Reklámügynökség senior account managere.

Hozzátette: a Sziget területén POS-anyagok biztosítják a márka erőteljes megjelenését. A Dreher Sörgyárak Zrt. fontosnak tartja a felelős alkoholfogyasztást, ezért a fesztivál több helyszínén is hangsúlyosan jelenik meg a vállalat felelős üzenete: „Csak 18 éven felülieknek!”.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése