TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Megduplázta kapacitását a Percalapú Fesztiváljegy szolgáltatás a Szigeten.

A termék nagy sikerére való tekintettel a Szigeten már két percalapú fesztiváljegy ponton juthatnak be a percjeggyel rendelkezők a rendezvényre. A mobilszolgáltatók és az EME Zrt. szolgáltatását igénybe vevő ügyfelei a K hídnál és a Sziget hajókikötőnél is külön sávon közelíthetik meg a fesztiválhelyszínt.


A percalapú fesztiváljegyet igénylő ügyfelek csak annyit fizetnek a jegyért, amennyi időt a rendezvényen töltöttek. A vásárlás a fesztivál adott napján egy egyszerű SMS küldésével bárhonnan elindítható, és mindehhez készpénz sem kell, elegendő csupán egy havidíjas vagy feltöltőkártyás mobil előfizetés.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése