TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Pringles, a Procter & Gamble burgonya snack terméke idén erőteljes fesztivál aktivitással jelenik meg, melyet a kampányért felelős Wonderduck Agency a közösségi oldalon is támogat.

Az ügynökség tavaly nyáron indította meg a Procter & Gamble tulajdonában álló Pringles hazai, újra bevezetési munkáit támogató BTL-kampányt. A márka nemcsak a boltok polcain erősödik folyamatosan, hanem több nyári fesztiválon is egyedi megoldásokkal jelenik meg.

A márka nemzetközi promóciós szlogene a Get that Festival Feeling. A tavalyi sikeres részvétel után a termék idén erőteljesebb megjelenéssel tért vissza a Balaton Soundra és erősített a Sziget Fesztiválos szereplésén is: új helyszínen, közösen jelenik meg a Sziget hivatalos partnerével, a Meex programszervező és utazási irodával.

A Pringles Bár – melynek tavalyi Sziget-megjelenése a 2011. évi Lollipop versenyen ezüstérmet ért el – idén speciális, a márkajegyeket hordozó, több mint 200 négyzetméteres építményben kapott helyet. A vásárlást happy hours akciók, ajándékok erősítik, a megjelenést olyan játékok színesítik, mint a csocsó, a dzsenga-építés, a festés, a hangulatért pedig saját esti zenei programok felelnek majd (például: DJ Sterbinszky, DJ Palotai vagy az Animal Cannibals).

A kiemelt fesztiváljelenlétet online kampánnyal, a Facebook közösségi oldalon támogatja a Wonderduck. A Pringles Magyarország Facebook profilja egy hónap alatt több mint tizenegyezer rajongót szerzett magának. Az intenzív online életet élő közösségi oldalon heti játékokon keresztül a márka mellett a Sound és Sziget fesztiválokkal kapcsolatos érdekességeket is kommunikáltak.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése