Az ügynökség tavaly nyáron indította meg a Procter & Gamble tulajdonában álló Pringles hazai, újra bevezetési munkáit támogató BTL-kampányt. A márka nemcsak a boltok polcain erősödik folyamatosan, hanem több nyári fesztiválon is egyedi megoldásokkal jelenik meg.
A márka nemzetközi promóciós szlogene a Get that Festival Feeling. A tavalyi sikeres részvétel után a termék idén erőteljesebb megjelenéssel tért vissza a Balaton Soundra és erősített a Sziget Fesztiválos szereplésén is: új helyszínen, közösen jelenik meg a Sziget hivatalos partnerével, a Meex programszervező és utazási irodával.
A Pringles Bár – melynek tavalyi Sziget-megjelenése a 2011. évi Lollipop versenyen ezüstérmet ért el – idén speciális, a márkajegyeket hordozó, több mint 200 négyzetméteres építményben kapott helyet. A vásárlást happy hours akciók, ajándékok erősítik, a megjelenést olyan játékok színesítik, mint a csocsó, a dzsenga-építés, a festés, a hangulatért pedig saját esti zenei programok felelnek majd (például: DJ Sterbinszky, DJ Palotai vagy az Animal Cannibals).
A kiemelt fesztiváljelenlétet online kampánnyal, a Facebook közösségi oldalon támogatja a Wonderduck. A Pringles Magyarország Facebook profilja egy hónap alatt több mint tizenegyezer rajongót szerzett magának. Az intenzív online életet élő közösségi oldalon heti játékokon keresztül a márka mellett a Sound és Sziget fesztiválokkal kapcsolatos érdekességeket is kommunikáltak.
Gyönyörű film!
© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése