TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A GfK Hungária Call Center Díj versenyének keretében idén ismét próbavásárlók százai érdeklődnek, kérdeznek, közlik panaszaikat telefonon, illetve fogadják a legkülönbözőbb szolgáltatók hívásait.

A piackutató vállalat által 2010-ben alapított megméretettés titkos, azaz a felmért szolgáltatók ügyfeleiként bemutatkozó tesztelői célzottan kéreznek, a beszélgetések minden részletét rögzítik, azokat pedig a Gfk Hungária szakemberei feldolgozzák. Az eredményekből kiderül, mely cégek telefonos ügyfélszolgálatai a legjobbak az általános ügyfélkezelés, a problémamegoldás, illetve az értékesítés területén.


A verseny ágazati szintű, a közvetlenül a vásárlási szituációból származó objektív adatok pedig egyértelműen mutatják az egyes call centerek erősségeit és fejlődési lehetőségeit.

Az iparági átlag felett teljesítő cégek Minősített Call Center címet kapnak, míg a minden kategóriában győztes elnyeri a Best of Call Centers díjat. Mindhárom minősítés egy éven át, a következő verseny lezárásáig él. A 2010. évi verseny abszolút győztese a Vodafone volt.

A résztvevőket két hullámban mérik, a 2011. évi Top 10 Call Center Díj ünnepélyes díjátadó gálájára pedig idén is a Budapest Calling nemzetközi call center szakkiállításon kerül sor 2011. október 18-án.

“Az előző év általános tapasztalata, hogy ágazati összehasonlításban az egyes területeken – így például a sokat kritizált menürendszer kapcsán –, a fogyasztók a bankokat minősítették legjobbnak. Az általános kommunikációban – mint az üdvözlés, búcsúzás, és egyéb, nem szakmai beszélgetések – szintén a bankok, valamint a mobilszolgáltatók munkatársai voltak a legmegnyerőbbek a telefonálók megítélése szerint. A távközlési szolgáltatók fő erőssége a telefonos kommunikáció konzultatív-tanácsadói jellegében, a beérkező igények alapos feltérképezésében, valamint az előfizetői igények alapos megismerésében rejlik. Az értékesítésre vonatkozó kérdésekben a biztosítók a legfelkészültebbek, ők érveltek a legmeggyőzőbben. A panaszkezeléssel kapcsolatos ügyintézésben az élenjáró biztosítók mellé felzárkóztak a bankszektor versenyzői is” – értékelte az előző évi versenyt Pauks Felícia, a Gfk Hungária Mystery Shopping vezetője.

Hozzátette: az előző évben a próbavásárlók által megválaszolt több mint 120 ezer kérdésre adott válaszból egyértelműen kiderül, hogy az egyes ágazatokban induló vállalkozásoknak a várakozási idő csökkentésében és kezelésében, valamint a kommunikáció terén van a legnagyobb fejlődési lehetősége. Különösen érdemes odafigyelni az ügyfelek az irányú igényére, miszerint részletesebb információ lenne szükséges a telefonos tájékoztatást követő lépésekkel kapcsolatban.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése