TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(digibiz/FinancialTimes) A Nielsen piackutató jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére.

Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

A Nielsen Online Campaign Ratings, melyet 80 kampányban teszteltek március óta, augusztus 15-től lesz elérhető az amerikai hirdetők számára. A szolgáltatás napi jelentéseket ad például a Facebookon futó kampányok teljesítményéről. Az értékeléshez olyan szempontokat használ a rendszer, mint amivel a tévés kampányokat szokták elemezni.

A szolgáltatás első eredményei meglepőek voltak, mert azt mutatták, hogy a célzott hirdetéseknek mindössze 30 százaléka éri el a megfelelő közönséget. Ezzel szemben a tömegpiacra szánt kampányok 4 esetből háromszor célba érnek.

A Facebook jelenleg csak a Nielsen számára ad információkat a mérésekhez, számukra az a fontos, hogy a hirdetők végre ne csak azt figyeljék, mennyien kattintanak rá egy reklámra. A piackutató cég újabb adatszolgáltatókat szeretne megnyerni magának.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése