TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(digibiz/FinancialTimes) A Nielsen piackutató jövő héttől újfajta mérési módszert tesz elérhetővé az online banneres hirdetések figyelésére.

Erre egy olyan felmérés után van szükség, mely azt mutatta ki, hogy a célzott hirdetések sok esetben nem működnek megfelelően.

A Nielsen Online Campaign Ratings, melyet 80 kampányban teszteltek március óta, augusztus 15-től lesz elérhető az amerikai hirdetők számára. A szolgáltatás napi jelentéseket ad például a Facebookon futó kampányok teljesítményéről. Az értékeléshez olyan szempontokat használ a rendszer, mint amivel a tévés kampányokat szokták elemezni.

A szolgáltatás első eredményei meglepőek voltak, mert azt mutatták, hogy a célzott hirdetéseknek mindössze 30 százaléka éri el a megfelelő közönséget. Ezzel szemben a tömegpiacra szánt kampányok 4 esetből háromszor célba érnek.

A Facebook jelenleg csak a Nielsen számára ad információkat a mérésekhez, számukra az a fontos, hogy a hirdetők végre ne csak azt figyeljék, mennyien kattintanak rá egy reklámra. A piackutató cég újabb adatszolgáltatókat szeretne megnyerni magának.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése