TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Olcsóbb lett a PSZÁF kampány

2604
(MTI) A kalkulált 40 millió forint helyett 29,6 millióért készíti el a pénzügyi tájékozottságot növelő 16 darab tematikus rövidfilmet a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) tenderén közös ajánlattal nyert Hammer Advertising Kft. és Post Edison Computer Graphics Kft.

Az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.


Az egyenként egyperces animációs filmek elkészítésére nyolcan tettek ajánlatot, a befutókon kívül a Nexus Reklámügynökség Kft., a Grant Reklám Kft., az AERA MHC Reklámügynökség Kft., a Focus-Fox Digital Video Studio Kft., az Orchestra Kft. és Melon FX Kft. közösen, az Umbrella Kreatív Műhely Kft. valamint a KEDD Kft.

Az ajánlatkérő fenntartotta magának a jogot, hogy az előzetesen meghatározott témákat később módosítsa. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes.

A PSZÁF-tól kapott információ szerint a témák között szerepel a háztartási költségvetés készítése, a biztosítások magyarázata, illetve az, hogy mit kell számba venni egy hitel felvétele előtt. A filmek felkerülnek a felügyelet honlapjára, de várhatóan ősztől valamelyik közszolgálati csatorna is vetíteni fogja azokat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése