TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Olcsóbb lett a PSZÁF kampány

2604
(MTI) A kalkulált 40 millió forint helyett 29,6 millióért készíti el a pénzügyi tájékozottságot növelő 16 darab tematikus rövidfilmet a Pénzügyi Szervezetek Állami Felügyelete (PSZÁF) tenderén közös ajánlattal nyert Hammer Advertising Kft. és Post Edison Computer Graphics Kft.

Az eredmény a szerdai Közbeszerzési Értesítőben jelent meg.


Az egyenként egyperces animációs filmek elkészítésére nyolcan tettek ajánlatot, a befutókon kívül a Nexus Reklámügynökség Kft., a Grant Reklám Kft., az AERA MHC Reklámügynökség Kft., a Focus-Fox Digital Video Studio Kft., az Orchestra Kft. és Melon FX Kft. közösen, az Umbrella Kreatív Műhely Kft. valamint a KEDD Kft.

Az ajánlatkérő fenntartotta magának a jogot, hogy az előzetesen meghatározott témákat később módosítsa. Az összességében legelőnyösebb ajánlat lett a nyertes.

A PSZÁF-tól kapott információ szerint a témák között szerepel a háztartási költségvetés készítése, a biztosítások magyarázata, illetve az, hogy mit kell számba venni egy hitel felvétele előtt. A filmek felkerülnek a felügyelet honlapjára, de várhatóan ősztől valamelyik közszolgálati csatorna is vetíteni fogja azokat.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése