TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Szektorok közötti együttműködést díjaznak

2594
Az innováció, a partnerség és a hatás szempontjai szerint értékelik a cégek legkiemelkedőbb társadalmi befektetési programjait a Magyar Adományozói Fórum (MAF) augusztusban immár ötödik alkalommal meghirdetett pályázatán.

A MAF Társadalmi Befektetések Díj szempontrendszerének kidolgozásában a 2010-ben megalakult IMPAKT, azaz Innovatív Magyar Programok a Közösségi Támogatásokért csoport nyújtott segítséget, amely 12 hazai nagyvállalat – Alcoa-Köfém Kft., Ericsson Magyarország Kft., Holcim Hungária Zrt., KPMG Tanácsadó Kft., K&H Csoport, Magyar Telekom, MOL Nyrt., OTP Bank Nyrt., Provident Pénzügyi Zrt., Raiffeisen Bank Zrt., sanofi-aventis Zrt./Chinoin, Vodafone Magyarország – társadalmi befektetésekkel foglalkozó szakembereit tömöríti.


A díj átadásának célja, hogy a vállalatok példaértékű támogatói tevékenységének elismerésével hozzájáruljon az üzleti élet társadalmi szerepvállalásának erősítéséhez, a szektorok közötti eredményesebb összefogás kibontakozásához, a kölcsönös bizalom megteremtéséhez. Ez a hazai vállalatok társadalmi felelősségvállalását elismerő szakmai díjak között az egyetlen, amely a CSR-hoz kapcsolódó tevékenységek közül a társadalmi befektetési programokra fókuszál, előtérbe helyezi a társadalom és a vállalat számára megteremtett közös értékeket.

A pályázatra minden vállalat részvételi díj nélkül jelentkezhet 2011. szeptember 30-ig. Az elismerést 2011. december elején osztják ki, díjazva a leginnovatívabb, a legnagyobb hatást elérő és a legkiemelkedőbb programot, valamint a legsikeresebb partneri együttműködést.

A Magyar Adományozói Fórum a pályázatokat elbíráló bizottság tagjaiként olyan elismert szakembereket kért fel, akik tevékenységükkel már kiemelkedő eredményeket értek el a szektorok közötti együttműködések, támogatások területén. Így Erős Antónia, az Rtl Híradó műsorvezetője, az Egy Csepp Figyelem Alapítvány alapítója, Füzesy Tamás, az Erőforrás Alapítvány/ United Way Magyarország ügyvezetője, Hargitai Lilla, a Médiaunió Alapítvány ügyvezető igazgatója, Nagy Bálint, az IBS marketing tanszék vezetője és Svékus Márton, a Common Purpose igazgatója fogja megítélni a pályázatokat.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése