TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

20 millió dinnyére

2582
(MTI) Hipermarketekben zajló kóstoltatás, valamint széleskörű médiajelenlét jellemzi az augusztus végéig tartó, a dinnye fogyasztásösztönzését célzó kampányt.

Több, mint 20 millió forintot fordít a magyar dinnye fogyasztásának ösztönzésére belföldön a Magyar Dinnyeszövetség, valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) az Agrármarketing Centrum támogatásával – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.


A szakember elmondta: a promóciós kampány július közepén kezdődött és várhatóan augusztus végéig tart. Ez idő alatt négy nagy multinacionális áruházlánc üzleteiben – ezek a Tesco, az Auchan, a Metro és a Cora, ez utóbbi most csatlakozott az akcióhoz – több, mint 100 alkalommal kóstoltatják meg a magyar dinnyét a vásárlókkal hétvégéken.

Emellett rádióban, televízióban és óriásplakátokon is népszerűsítik a magyar dinnye fogyasztását. A cél az, hogy a belföldi dinnyefogyasztási szezont minél inkább meg lehessen hosszabbítani – húzta  alá Mártonffy Béla.

Ebben az évben várhatóan mintegy 180 ezer tonna dinnye terem Magyarországon. Ennek a mennyiségnek mintegy 70 százalékát külföldön, a többit belföldön értékesítik.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése