Több, mint 20 millió forintot fordít a magyar dinnye fogyasztásának ösztönzésére belföldön a Magyar Dinnyeszövetség, valamint a Magyar Zöldség-Gyümölcs Szakmaközi Szervezet és Terméktanács (FruitVeB) az Agrármarketing Centrum támogatásával – közölte Mártonffy Béla, a FruitVeB elnöke.
A szakember elmondta: a promóciós kampány július közepén kezdődött és várhatóan augusztus végéig tart. Ez idő alatt négy nagy multinacionális áruházlánc üzleteiben – ezek a Tesco, az Auchan, a Metro és a Cora, ez utóbbi most csatlakozott az akcióhoz – több, mint 100 alkalommal kóstoltatják meg a magyar dinnyét a vásárlókkal hétvégéken.
Emellett rádióban, televízióban és óriásplakátokon is népszerűsítik a magyar dinnye fogyasztását. A cél az, hogy a belföldi dinnyefogyasztási szezont minél inkább meg lehessen hosszabbítani – húzta alá Mártonffy Béla.
Ebben az évben várhatóan mintegy 180 ezer tonna dinnye terem Magyarországon. Ennek a mennyiségnek mintegy 70 százalékát külföldön, a többit belföldön értékesítik.
Gyönyörű film!
© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése