TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Több szinten kommunikál a Kőbányai sör az ország keleti régiójában: az óriásplakát és print hirdetési kampány mellett a Szomjoltóság egyik átalakított tűzoltóautójával promóciót is folytat a strandokon. A márka partnere az aktivitásokban a Human Telex Reklámügynökség.






A Dreher Sörgyárak Zrt. által a Kőbányai sör márkakommunikációjára kiírt tenderen a Human Telex Reklámügynökség lett a befutó. Az elsősorban az ország keleti régiójára koncentráló, óriásplakát és print hirdetésre fókuszáló tenderre három ügynökséget hívott meg a sörgyártó vállalat: a Borskreatív és a Cluso mellett végül a Human Telex nyerte el a megbízást.

A cég többek között az újszerűséget, a márkastratégiába való illeszkedést, a kreatív motiváló erejét és a márkaüzenettel való konzisztenciát értékelte az elbírálás során. Valamint az is szempont volt, hogy a június közepén kezdődött kampány a Kőbányai egyéb aktivitásaihoz is könnyen illeszkedjen.

Ezzel megközelítőleg egyidőben indult útjára a keleti régió négy megyéjében a Kőbányai Szomjoltóság promóció. Az aktivitás során a Kőbányai sör márkakommunikációjával ellátott, átalakított tűzoltóautó járja a településeket, és a strandokon szórakoztató játékok, illetve kóstoltatás, valamint sales akció révén népszerűsíti a terméket.

Stílszerűen a tűzoltó fecskendőkből sör csapolható, emellett az átalakított jármű belsejében, érintőképenyős monitoron interaktív kvíz tölthető ki, a promóterek segítségével pedig vakteszt és más humoros nyereményjátékok végezhetőek.

Kobanyai_szomjoltosag2


Az legügyesebb strandolók nem csak szomjukat olthatják, hanem ajándékokban is részesülnek.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése