TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Több szinten kommunikál a Kőbányai sör az ország keleti régiójában: az óriásplakát és print hirdetési kampány mellett a Szomjoltóság egyik átalakított tűzoltóautójával promóciót is folytat a strandokon. A márka partnere az aktivitásokban a Human Telex Reklámügynökség.






A Dreher Sörgyárak Zrt. által a Kőbányai sör márkakommunikációjára kiírt tenderen a Human Telex Reklámügynökség lett a befutó. Az elsősorban az ország keleti régiójára koncentráló, óriásplakát és print hirdetésre fókuszáló tenderre három ügynökséget hívott meg a sörgyártó vállalat: a Borskreatív és a Cluso mellett végül a Human Telex nyerte el a megbízást.

A cég többek között az újszerűséget, a márkastratégiába való illeszkedést, a kreatív motiváló erejét és a márkaüzenettel való konzisztenciát értékelte az elbírálás során. Valamint az is szempont volt, hogy a június közepén kezdődött kampány a Kőbányai egyéb aktivitásaihoz is könnyen illeszkedjen.

Ezzel megközelítőleg egyidőben indult útjára a keleti régió négy megyéjében a Kőbányai Szomjoltóság promóció. Az aktivitás során a Kőbányai sör márkakommunikációjával ellátott, átalakított tűzoltóautó járja a településeket, és a strandokon szórakoztató játékok, illetve kóstoltatás, valamint sales akció révén népszerűsíti a terméket.

Stílszerűen a tűzoltó fecskendőkből sör csapolható, emellett az átalakított jármű belsejében, érintőképenyős monitoron interaktív kvíz tölthető ki, a promóterek segítségével pedig vakteszt és más humoros nyereményjátékok végezhetőek.

Kobanyai_szomjoltosag2


Az legügyesebb strandolók nem csak szomjukat olthatják, hanem ajándékokban is részesülnek.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése