TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Nyári menetrend az Rtl-en

2541
(BTL.hu) A 28. héten is az Rtl Klub volt a legnézettebb csatorna a 18-49 éves korosztályban főműsoridőben, az AGB Nielsen adatai alapján.







Az elmúlt héten a kereskedelmi célcsoport 29,5 százaléka választotta a piacvezető kereskedelmi csatornát, míg a Tv2-t 19 százalék. Bronzérmes a Film+ lett, 4,9 százalékos közönségaránnyal, a Viasat3 a negyedik 4.6 százalékkal, a közszolgálati m1 és a Cool holtversenyben 4,5 százalékot ért el.

Július 18-tól az Rtl Klub áttér nyári műsorstruktúrájára. Ennek keretében többek között 19:00-kor kezdődik a hosszabb műsoridejű Híradó, majd utána közvetlenül a Fókusz.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése