TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.







A Mediacom CommsTracker ismertség-modellező eszköze mára már  több száz márka, több mint tízezer kampányán alalpul. A vizsgálatok szerint még nincs bizonyíték arra, hogy a csatornaválasztás mérhetően befolyásolná a márkaismertség alakulását, vagyis a GRP bármely csatornán azonos hatású. Hasonló eredményre jutottak több száz FMCG reklámfilm ismertségének analízise során is: egy film ismertsége elsődlegesen a márkától, a kreatív erősségétől és a GRP mennyiségétől függ – állítják.

Az értékesítés és a telefonhívás-generálási képesség az, ahol igazán más eredményeket hozhatnak a különböző csatornák az MC MediaCompany elemzései alapján.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése