TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Csatorna független a GRP?

2550
(BTL.hu) A Mediacom Business Science részlegének elemzése alapján a tipikus kampányoknál nincs mérhető különbség GRP és GRP között aszerint, hogy a kontaktus melyik tv-csatornán jött létre – reagált az MC MediaCompany a sajtóban nemrég publikált tanulmányokra.







A Mediacom CommsTracker ismertség-modellező eszköze mára már  több száz márka, több mint tízezer kampányán alalpul. A vizsgálatok szerint még nincs bizonyíték arra, hogy a csatornaválasztás mérhetően befolyásolná a márkaismertség alakulását, vagyis a GRP bármely csatornán azonos hatású. Hasonló eredményre jutottak több száz FMCG reklámfilm ismertségének analízise során is: egy film ismertsége elsődlegesen a márkától, a kreatív erősségétől és a GRP mennyiségétől függ – állítják.

Az értékesítés és a telefonhívás-generálási képesség az, ahol igazán más eredményeket hozhatnak a különböző csatornák az MC MediaCompany elemzései alapján.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése