TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Minden ami kell, és semmi, ami nem

2532
(BTL.hu) A MinDig Tv a legdinamikusabban bővülő televíziós szolgáltatás Magyarországon 2011 első öt hónapjában. A dinamikus növekedés az új reklámkoncepciónak is köszönhető – adta hírül az Antenna Hungária.







A MinDig Tv digitális földfelszíni televíziós szolgáltatást használók számának növekedése meghaladta az 52 ezret a január-május közötti időszakban, ezzel a tető- vagy szobaantennával vehető digitalis szolgáltatást immáron több mint 220 ezren használták az időszak végére. Ezzel a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság televíziós gyorsjelentésének adatait felhasználva elmondható, hogy legdinamikusabban a földfelszíni digitális televíziós platform bővült a fenti periódusban hazánkban.

A MinDig Tv Extra digitális földfelszíni szolgáltatás előfizetőinek száma megduplázódott és május végére megközelítette a 30 ezret, mely eredménnyel a vezeték nélküli digitális televíziós szolgáltatások közül a legnagyobb bővülést érte el.

A digitalizáció üteme ezáltal a földfelszíni platformon gyorsabbnak mondható, mint a kábeles szegmensben, ahol a digitális előfizetések számának emelkedése a fenti érték alatt maradt. Kiemelkedő eredmény ez annak fényében, hogy a kábeles platformon több mint 1,2 millió, míg földfelszíni terjesztéssel mindössze körülbelül 700 ezer háztartás tévézik még analóg módon.

Ezzel párhuzamosan, 2011 első öt hónapjában a MinDig Tv Extra digitális földfelszíni szolgáltatás előfizetőinek száma megduplázódott és május végére megközelítette a 30 ezret: ezáltal a vezeték nélküli digitális televíziós szolgáltatások közül a legnagyobb bővülést érte el az NMHH havi statisztikái alapján. Mindezt úgy, hogy a szolgáltatás keretében összesen 18 televízióprogram érhető el.

Ez az egyedülálló eredmény köszönhető az áprilisban indított, rendkívül sikeresnek mondható új reklámkampánynak is. Ebben humoros módon, Rudolf Péter főszereplésével mutatta be az Antenna Hungária az új reklámkoncepcióját, melynek szlogene: "Minden ami kell, és semmi, ami nem".

A reklámkampányok hatására a földfelszíni digitális televíziós szolgáltatások ismertsége tovább emelkedett, a hazai háztartások 82 százalékában már hallottak a MinDig Tv-ről, míg a bő egy éve a piacon megjelenő szolgáltatásról a háztartások már 53 százaléka rendelkezik ismeretekkel az Ipsos DVB-T platform monitoring kutatása alapján.

Az Antenna Hungária várakozásai szerint az év végére a MinDig TV felhasználók száma tavaly év végéhez képest megduplázódik, számuk az őszi és karácsonyi kampányok hatására elérheti a 350 ezret.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése