TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Hazai és külföldi előadóművészek több mint 350 ezer dalának legális letöltésére van lehetősége a zenekedvelőknek a Spar-csoport jóvoltából, miután a kiskereskedelmi lánc és a Sony Music közös promóciót indított népszerű hazai előadók bevonásával.






A reklámkampány célja a vásárlásösztönzés mellett, hogy alternatívát kínáljon a vásárlóknak az online zeneletöltést illetően.

Az idén 20. születésnapját ünneplő Spar-csoport elhatározta, hogy egy nagyszabású promóció keretében 10 millió ingyenesen és jogszerűen elérhető letöltéssel népszerűsíti az online zeneletöltést Magyarországon.

A Starzone nyereményjáték 2011. június 30. és augusztus 28. között zajlik a Spar, a Kaiser’s és az Interspar áruházakban. A hűségakció során a vásárolók 2500 forintonként kapnak egy ajándék Starzone kártyacsomagot, mely három különböző nemzetközi vagy magyar sztár-előadói kártyát, valamint – 500 darab ajándékra jogosító, aranykártyás csomag kivételével – egy speciális kupont tartalmaz. A kupon segítségével egy zeneszám ingyenesen és legálisan letölthető a www.starzone.hu oldalról, a Sony Music 35 ezer albumot és közel 400 ezer dalt tartalmazó teljes kínálatából.

A kiváló minőségű felvételek letöltésére az akció kezdetétől 2011. szeptember 11-éig van lehetőség.

Már az előzetes adatok szerint is történelmet írt az akció Magyarországon, hiszen az első két héten az ingyenes dalletöltések száma (mintegy 35 ezer letöltés) nagyságrendekkel haladta meg a korábbi legális felületeken regisztrált időarányos forgalmakat.

“A Starzone kampánnyal a vásárlásösztönzés mellett az a célunk, hogy alternatívát kínáljunk az internetet használó hazai vásárlóknak a legális online zeneletöltést illetően, valamint jó példát mutassunk arra vonatkozóan, hogyan tudja egy kiskereskedelmi lánc a magyar könnyűzenét és a kultúrát támogatni” – mondta Feiner Péter, a Spar Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Starzone promóció reklámjaiban felbukkannak a Sony Music hazai sztárjai, az X-faktorból megismert Vastag Csaba, Takács Nikolas, Király L. Norbert és Janicsák Veca is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése