TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Hazai és külföldi előadóművészek több mint 350 ezer dalának legális letöltésére van lehetősége a zenekedvelőknek a Spar-csoport jóvoltából, miután a kiskereskedelmi lánc és a Sony Music közös promóciót indított népszerű hazai előadók bevonásával.






A reklámkampány célja a vásárlásösztönzés mellett, hogy alternatívát kínáljon a vásárlóknak az online zeneletöltést illetően.

Az idén 20. születésnapját ünneplő Spar-csoport elhatározta, hogy egy nagyszabású promóció keretében 10 millió ingyenesen és jogszerűen elérhető letöltéssel népszerűsíti az online zeneletöltést Magyarországon.

A Starzone nyereményjáték 2011. június 30. és augusztus 28. között zajlik a Spar, a Kaiser’s és az Interspar áruházakban. A hűségakció során a vásárolók 2500 forintonként kapnak egy ajándék Starzone kártyacsomagot, mely három különböző nemzetközi vagy magyar sztár-előadói kártyát, valamint – 500 darab ajándékra jogosító, aranykártyás csomag kivételével – egy speciális kupont tartalmaz. A kupon segítségével egy zeneszám ingyenesen és legálisan letölthető a www.starzone.hu oldalról, a Sony Music 35 ezer albumot és közel 400 ezer dalt tartalmazó teljes kínálatából.

A kiváló minőségű felvételek letöltésére az akció kezdetétől 2011. szeptember 11-éig van lehetőség.

Már az előzetes adatok szerint is történelmet írt az akció Magyarországon, hiszen az első két héten az ingyenes dalletöltések száma (mintegy 35 ezer letöltés) nagyságrendekkel haladta meg a korábbi legális felületeken regisztrált időarányos forgalmakat.

“A Starzone kampánnyal a vásárlásösztönzés mellett az a célunk, hogy alternatívát kínáljunk az internetet használó hazai vásárlóknak a legális online zeneletöltést illetően, valamint jó példát mutassunk arra vonatkozóan, hogyan tudja egy kiskereskedelmi lánc a magyar könnyűzenét és a kultúrát támogatni” – mondta Feiner Péter, a Spar Magyarország Kft. ügyvezető igazgatója.

A Starzone promóció reklámjaiban felbukkannak a Sony Music hazai sztárjai, az X-faktorból megismert Vastag Csaba, Takács Nikolas, Király L. Norbert és Janicsák Veca is.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése