TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Élelmiszervásárlásnál a magyar fogyasztók csaknem felének döntését befolyásolja, hogy egy termék árának és értékének viszonyát mennyire tartja kedvezőnek.






Az ár-érték arány fontosságát a magyar lakosok 47 százalék emelte ki a Nielsen 55 országban, az első félévben végzett felmérése során. A második leggyakrabban említett tényező maga a fogyasztói ár (43%). Harmadik, hogy valaki ismeri-e a terméket vagy már használta is (28%). Utána következik az, hogy a válaszadó bízik-e a márkában (22%). A promóció vagy árengedmény a megkérdezettek 20 százalékánál nyom a latba, az pedig 11 százaléknak fontos, hogy más árucikkekkel együtt promóciózzák.

A magyarok élelmiszervásárlási döntéseit a 28 európai ország átlagával összehasonlítva figyelemre méltó különbségek tárulnak fel. Ugyanis kontinensünkön legtöbben a fogyasztói ár befolyását említették (41%), és csak utána következik a kedvező ár/érték arány (39). Európában harmadik, hogy egy árucikk kapható-e az üzletben, ahol a válaszadó rendszeresen vásárol (28). Negyedik pedig a márka iránti bizalom (27).

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése