TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Élelmiszervásárlásnál a magyar fogyasztók csaknem felének döntését befolyásolja, hogy egy termék árának és értékének viszonyát mennyire tartja kedvezőnek.






Az ár-érték arány fontosságát a magyar lakosok 47 százalék emelte ki a Nielsen 55 országban, az első félévben végzett felmérése során. A második leggyakrabban említett tényező maga a fogyasztói ár (43%). Harmadik, hogy valaki ismeri-e a terméket vagy már használta is (28%). Utána következik az, hogy a válaszadó bízik-e a márkában (22%). A promóció vagy árengedmény a megkérdezettek 20 százalékánál nyom a latba, az pedig 11 százaléknak fontos, hogy más árucikkekkel együtt promóciózzák.

A magyarok élelmiszervásárlási döntéseit a 28 európai ország átlagával összehasonlítva figyelemre méltó különbségek tárulnak fel. Ugyanis kontinensünkön legtöbben a fogyasztói ár befolyását említették (41%), és csak utána következik a kedvező ár/érték arány (39). Európában harmadik, hogy egy árucikk kapható-e az üzletben, ahol a válaszadó rendszeresen vásárol (28). Negyedik pedig a márka iránti bizalom (27).

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése