TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jövőre az infrastruktúráé a főszerep

2497
(BTL.hu) A Volt Fesztivál után a Heineken Balaton Sound is rekordot döntött: a négy nap alatt 101 500 látogatót fogadott.






“A Heineken Balaton Sound öt év alatt Magyarország egyik legnagyobb vonzerővel bíró turisztikai eseményévé nőtte ki magát. Nincs még egy olyan Balaton-parti esemény, amely idejére nemcsak a környező településeken, de az északi parton is megtelnek a szállások” – büszkélkedett Lobenwein Norbert főszervező, hozzátéve, hogy bizonyára ennek is köszönhető, hogy a Magyar Turizmus Zrt. vezérigazgatója fővédnökként állt a rendezvény mellé és Molnár Ágnes államtitkár mellett Bókai István, Balatonfüred polgármestere, a Balaton Fejlesztési Tamács elnöke is meglátogatta az eseményt.

A kiadható bérletek már az első napon elfogytak, a csúcsot pedig ezúttal is David Guetta fellépése hozta, ezen a napon ugyanis ismét kikerült a teltház felirat a fesztivál bejáratára. Az első három napon 27 ezer, 22 ezer, majd 25 ezer jegy és bérlet kelt el, az utolsó napon 27,5 ezren tartózkodtak a fesztiválon, így túlszárnyalta korábbi eredményeit, köztük a tavalyi 92 ezres vendéglétszámot a Balaton Sound.

A rendezvény főorvosa kiemelte, hogy míg korábban volt néhány fiatal, akik a fesztiválon kellemetlen élmény kíséretében találkoztak az alkohollal, idén a 18. életév betöltését igazoló “Új Széchenyi Terv” feliratú karszalaggal ez a probléma megoldódott.

balatonsound2011


Az idén bevezetett újabb biztonsági intézkedések – köztük az operatív irányító központ működtetése rendőrökkel, katasztrófavédőkkel, tűzoltókkal – beváltak, bár semmiféle rendkívüli esemény nem történt a négy nap alatt. A fesztivált a nagy zaj miatt érte kritika az északi part felől, ami miatt a nagyszínpadot az első napot követően kicsit előbb zárták, de program nem maradt el.

balatonsound2011_2


A következő rendezvényen már nem lesz szükség semmiféle radikális változtatásra, az eddig kidolgozott rendszerek beváltak, így az infrastruktúra fejlesztésre, például több minőségi illemhely felállítására helyezik majd a hangsúlyt – mondta Lobenwein Norbert.

Infografika: MTI
Fotó: Sziget/Kálló Péter

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése