TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hentesek és sertések

2485
(BTL.hu) A reklám-, PR-, és közösségi médiás elemeket is tartalmazó kampány célja a magyar sertéshús fogyasztásának előmozdítása, a tudatos vásárlás növelése volt.






Az Agrármarketing Centrum a televíziós kampány a korábbi “Válasszunk magyar terméket!” filmre építve nem annyira a termékek minőségére, gasztronómiai értékeire koncentrált, mint inkább a patrióta vásárlást ösztönözte azzal, hogy bemutatta: miként járul hozzá a fogyasztó a hazai munkahelyek megőrzéséhez, ha magyar sertéshúst vásárol.

A hangsúlyos PR-kampány a női lapokat és a gasztronómiai portálokat célozta meg. Ennek keretében a legfőbb üzenet az volt, hogy a magyar sertéshúst a takarmányok minősége az importhúsok fölé pozícionálja, mert az ilyen takarmánytól a magyar sertés zsírszövetei lazábbak lesznek, és könnyebben oldódnak a hőkezelés hatására. A mondanivalót mesterszakács, független szakállatorvos, valamint szakértő dietetikus tolmácsolta annak érdekében, hogy eloszlassák a sertéshús fogyasztásával kapcsolatos aggályokat.

Az ATL- és a PR-eszközöket egy markánsabb, jobbára férfiaknak szóló közösségi médiakampány egészítette ki, amelynek középpontjában a “Hentesnél evők baráti köre” nevű Facebook-közösség állt. Az oldal fel kívánja támasztani, illetve erősítené a hetesnél evés hagyományát. A csoporthoz eddig 119 tag csatlakozott, köztük több hentes, ami elegendő alapot jelent ahhoz, hogy a lap önálló életre kelve az akció lezárulta után is hozzájáruljon a magyar sertéshús fogyasztásának növeléséhez.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése