Az eddiginél jobban fókuszál a szakvásár jellegre a tejtermékek, húskészítmények és mélyhűtött áruk düsseldorfi vására. Az InterMopro, InterMeat és InterCool 2012. szeptember 23–26. között várja a látogatókat, elsősorban a kiskereskedelem beszerzőit Németország mellett a Benelux államokból és újabban Ausztriából. A rendezvényen koncentrált áttekintést kaphatnak az érdeklődők egész Európából az innovációkról és a gyártók kínálatának mélyüléséről.
“Átalakul az élelmiszer kereskedelem és -gyártás szerkezete. Például terjeszkednek a diszkontok, és velük együtt a kereskedelmi márkák, amelyek eléggé összekuszálták a friss kategóriák kínálatát” – jelentette ki Elke Möbius a friss áruk vásártriójának projektvezetője egy bécsi sajtóbeszélgetés során.
Hozzátette: a jelek szerint azonban a kereskedelmi márkák elérkeztek növekedésük határaihoz, és kezd fordulni a kocka. Az áru friss volta, minősége, származási helye és a hozzá kapcsolódó szolgáltatás újra fontos a fogyasztók számára. Mindez érdekes alapot jelent a következő három, együtt tartandó vásár koncepciójához.
Jelzi a trendváltást a “Marken Villages”, azaz a márkák faluja. Mindhárom kategóriában lesz egy speciális kiállítási terület, ahol a márkagyártók külön bemutatkozhatnak. Ezzel a vásár szervezői a látogatók figyelmét külön felhívják a márkák értékére.
:)))
© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése