TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Plakát az időkapszulában

2445
(BTL.hu) Lerakták a Hegyalja Fesztivál területén összesen 1,1 milliárd forintból a Tisza kemping egy részén épülő 150 fős, háromcsillagos Hegy’ szálloda, valamint a fesztiválterületet körbejáró Nagy-Morotva Vízi Tanösvény alapkövét.






A fesztiválozók Facebookon leadott szavazati alapján az első, 12 évvel ezelőtti Hegyalja plakát került az alapkőben elhelyezett időkapszulába. Emellett a Hegy’ rajongó Motörhead legenda, Lemmy dedikált pengetője, az első fesztivál belépői 2000-ből, valamint egy fesztivál-beszámolót tartalmazó rakamazi lap kap helyet az örökkévalóságnak megőrzött Hegy’ ereklyék között.

A 2012-ben nyíló, összesen 500 millió forintos beruházásból épülő, wellness részleggel is felszerelt szálloda a hegyaljásoknak a sátorozás mellett olyan szállásalternatívát kínál, amilyet egyetlen más magyarországi fesztivál közönsége sem élvezhet. A Holt-Tisza állat- és növényvilágát bemutató, 660 millió forintból épülő tanösvény pedig egyedülálló zöld programelem lesz az évről-évre mintegy 80 ezer fesztiválozót vonzó Hegyalja Fesztivál kínálatában. A vadregényes Nagy-Morotva tóként ismert Tisza-holtágon futó 7 állomásos vízi tanösvény 10 új munkahelyet is teremt. A holtágat végigjáró, elektromos meghajtású negyven- és húszszemélyes sétahajók fogadóállomását a Hegyalja területén alakítják ki.

„Rakamaz és a Hegyalja Fesztivál hosszú távra tervez együtt. A két fejlesztéstől azt reméljük, hogy jelentősen növelik majd a városban eltöltött vendégéjszakák számát, és emellett a fesztiválozók nyaralását is még különlegesebbé teszi” – fogalmazott Farkas Ernő, Rakamaz város polgármestere.

A fejlesztésekkel összhangban idén a fesztiválterületen belül működő Hegyalja kemping befogadóképessége ezer sátorhellyel nő.

“Az idei Hegyalja a kilenc zenei színpaddal, a sport, civil és színházi helyszínekkel együtt összesen több mint 40 programhelyszínen indul július 13-án. Az újítások között az egyik legfontosabb az akusztikai zajcsillapítás lesz, amelyet a hangsugárzók speciális elrendezésével érünk el” – fogalmazott Bukovinszky Béla főszervező.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése