TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Feljebb pozícionálnának

2441
(BTL.hu) Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítésére.





A kampány több lábon áll: egy fesztiválokon megjelenő roadshow, egy kiskereskedői akció és jelentős médiakampány erősíti az alföldi borok helyzetét a hazai piacon. Az eseményeket az érdeklődők nyomon követhetik az interneten, valamint a Facebook oldalon is.

Az aktivitás része az a július elsején induló, az értékesítési helyeken belüli eszközökkel operáló egyhónapos BTL-akció is, amelyhez minden olyan borkiskereskedés, borszaküzlet csatlakozhat, amelyik vállalja, hogy 2011. július 1. és 31. között az alföldi borok kampányára külön is felhívja vásárlói figyelmét. Július folyamán országos citylight-kampány, valamint az internetes és nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetések tájékozatják a fogyasztókat az alföldi borokról.

Az alföldi borok népszerűsítése nem várt, de nagyon hatékony, az ország határain bőven túlmutató támogatást kapott a napokban azzal, hogy a régió nedüit szolgálták fel a kínai kormányfő budapesti látogatása alatt rendezett nemzetközi gazdasági konferencia fogadásán.

A kampány fő célja, hogy az alföldi borokat a hazai piacon feljebb pozícionálja, és bemutassa a régió minőségi termékeit, borászatait.

“El lehet felejteni a homoki bor negatív értelmezését, új image épült ki az alföldi borok köré” – mondta Horkay András szakértő, a Central European Wine Institute (CEWI) vezetője a Duna borrégió borait bemutató borszemlén a budapesti Doblo Bor Bárban, annak a kampánynak a nyitányán, amelyet az Agrármarketing Centrum indít. Simon Péter igazgató szerint első lépésben az szükséges, hogy növekedjen a régió borainak ismertsége, reflektorfénybe kerüljenek a “húzó” borok és készítőik.

A kampány nyitórendezvényén a kiskereskedések személyesen találkozhattak a borrégióhoz tartozó három borvidék – Kunsági, Hajós–Bajai, Csongrádi – idei versenyeinek díjazottjaival. A rendezvényen megismerhették a legkiválóbb borokat, és természetesen rendelhettek is, vagy akár akciós válogatást is összeállíthattak. A résztvevők 30-40 tételt teszteltek, e felhozatalon belül többségben voltak a fehérborok, de a szakmai közönség megismerhette a legjobb rozé- és vörös változatokat is.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése