TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Feljebb pozícionálnának

2441
(BTL.hu) Az Agrármarketing Centrum nagyszabású országos kampányt indít a Duna borrégió népszerűsítésére.





A kampány több lábon áll: egy fesztiválokon megjelenő roadshow, egy kiskereskedői akció és jelentős médiakampány erősíti az alföldi borok helyzetét a hazai piacon. Az eseményeket az érdeklődők nyomon követhetik az interneten, valamint a Facebook oldalon is.

Az aktivitás része az a július elsején induló, az értékesítési helyeken belüli eszközökkel operáló egyhónapos BTL-akció is, amelyhez minden olyan borkiskereskedés, borszaküzlet csatlakozhat, amelyik vállalja, hogy 2011. július 1. és 31. között az alföldi borok kampányára külön is felhívja vásárlói figyelmét. Július folyamán országos citylight-kampány, valamint az internetes és nyomtatott sajtóban elhelyezett hirdetések tájékozatják a fogyasztókat az alföldi borokról.

Az alföldi borok népszerűsítése nem várt, de nagyon hatékony, az ország határain bőven túlmutató támogatást kapott a napokban azzal, hogy a régió nedüit szolgálták fel a kínai kormányfő budapesti látogatása alatt rendezett nemzetközi gazdasági konferencia fogadásán.

A kampány fő célja, hogy az alföldi borokat a hazai piacon feljebb pozícionálja, és bemutassa a régió minőségi termékeit, borászatait.

“El lehet felejteni a homoki bor negatív értelmezését, új image épült ki az alföldi borok köré” – mondta Horkay András szakértő, a Central European Wine Institute (CEWI) vezetője a Duna borrégió borait bemutató borszemlén a budapesti Doblo Bor Bárban, annak a kampánynak a nyitányán, amelyet az Agrármarketing Centrum indít. Simon Péter igazgató szerint első lépésben az szükséges, hogy növekedjen a régió borainak ismertsége, reflektorfénybe kerüljenek a “húzó” borok és készítőik.

A kampány nyitórendezvényén a kiskereskedések személyesen találkozhattak a borrégióhoz tartozó három borvidék – Kunsági, Hajós–Bajai, Csongrádi – idei versenyeinek díjazottjaival. A rendezvényen megismerhették a legkiválóbb borokat, és természetesen rendelhettek is, vagy akár akciós válogatást is összeállíthattak. A résztvevők 30-40 tételt teszteltek, e felhozatalon belül többségben voltak a fehérborok, de a szakmai közönség megismerhette a legjobb rozé- és vörös változatokat is.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése