TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyar kampány nyert a Care Awards-on

2436
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány tavalyi összefogásában megvalósult Kerülj közelebb! kampány egyedüli magyar nevezésként került a győztesek közé a társadalmi célú hirdetések nemzetközi seregszemléjén, az Európai Kommunikációs Ügynöksége Szövetség (EACA) Care Awards versenyén.






A díjakat Dr. Kósa Ádám, a kampányt szakmailag is támogató SINOSZ elnöke, Európai parlamenti képviselő és Gosztonyi Csaba, a kampányt vezető Carbon Group Communication Kft. ügyvezetője vették át.

A kampányt a Médiaunió Alapítvány rendelte meg, a felhasznált reklámfelületeket a hazai médiacégek pro bono ajánlották fel, az aktivitáson dolgozó ügynökségek és szakemberek önkéntesen dolgoztak, így ez a siker mindenkié, aki bármilyen formában támogatta a munkát, vagy részt vett a kivitelezésben.

Az ügynökségeket többlépcsős tenderen választották ki, ezt a Carbon Group Communication és a Próbakő Kommunikáció nyerte meg összetett, PR- és reklám elemeket összehangoltan alkalmazó kampánytervével. A hazai közönség a rádió és tévéreklámoknak köszönhetően beleláthatott a fogyatékos emberek mindennapjaiba, és ismert hazai arcok is vállalták, hogy egy-egy reklámszpot erejéig belehelyezkednek a siketek, vakok, és kerekesszékesek életébe. Görög Zita, Bárdos András és Kiss Tibor örömmel tettek eleget a felkérésnek és megmutatták azt, hogy kerekesszékből is lehet híreket olvasni, siketen is lehet valaki gyönyörű fotómodell, és vakon is lehet a közönséget felpörgető koncertet adni.

A kampány második szakaszában bemutatkozott a vak Zsuzsa, a siket Norbi, a kerekesszékes Gyuri és az autista kislány Szonja, édesanyjával Ritával. Az ő szemükön keresztül váltak láthatóvá azok az akadályok, problémák, amelyek gyakran az ép emberek nemtörődömsége, előítéletessége eredményeként jönnek létre. Szintén nekik köszönhetően kiderült, hogy milyen apró dolgok könnyíthetik meg a fogyatékos emberek életét, hogy azt ne kelljen elszigetelten, a többségi társadalomtól elzártan megélniük.

A kampány célja az volt, hogy nyitott, pozitív személyiségeket bemutatva, az emberek merjenek tőlük kérdezni, hogy a különböző tévedések, előítéletek többé ne szorítsák akadályok közé a fogyatékos embereket.

A Carbon Group 2011-ben is folytatja a kampányt, melynek fókuszában a munkáltatók állnak majd. Az ügynökség célja, hogy a fogyatékos emberek alkalmazása egyre elfogadottabb legyen, alkalmazásuk mindennapi gyakorlattá váljon a lehető legtöbb munkahelyen.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése