TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Magyar kampány nyert a Care Awards-on

2436
(BTL.hu) A Médiaunió Alapítvány tavalyi összefogásában megvalósult Kerülj közelebb! kampány egyedüli magyar nevezésként került a győztesek közé a társadalmi célú hirdetések nemzetközi seregszemléjén, az Európai Kommunikációs Ügynöksége Szövetség (EACA) Care Awards versenyén.






A díjakat Dr. Kósa Ádám, a kampányt szakmailag is támogató SINOSZ elnöke, Európai parlamenti képviselő és Gosztonyi Csaba, a kampányt vezető Carbon Group Communication Kft. ügyvezetője vették át.

A kampányt a Médiaunió Alapítvány rendelte meg, a felhasznált reklámfelületeket a hazai médiacégek pro bono ajánlották fel, az aktivitáson dolgozó ügynökségek és szakemberek önkéntesen dolgoztak, így ez a siker mindenkié, aki bármilyen formában támogatta a munkát, vagy részt vett a kivitelezésben.

Az ügynökségeket többlépcsős tenderen választották ki, ezt a Carbon Group Communication és a Próbakő Kommunikáció nyerte meg összetett, PR- és reklám elemeket összehangoltan alkalmazó kampánytervével. A hazai közönség a rádió és tévéreklámoknak köszönhetően beleláthatott a fogyatékos emberek mindennapjaiba, és ismert hazai arcok is vállalták, hogy egy-egy reklámszpot erejéig belehelyezkednek a siketek, vakok, és kerekesszékesek életébe. Görög Zita, Bárdos András és Kiss Tibor örömmel tettek eleget a felkérésnek és megmutatták azt, hogy kerekesszékből is lehet híreket olvasni, siketen is lehet valaki gyönyörű fotómodell, és vakon is lehet a közönséget felpörgető koncertet adni.

A kampány második szakaszában bemutatkozott a vak Zsuzsa, a siket Norbi, a kerekesszékes Gyuri és az autista kislány Szonja, édesanyjával Ritával. Az ő szemükön keresztül váltak láthatóvá azok az akadályok, problémák, amelyek gyakran az ép emberek nemtörődömsége, előítéletessége eredményeként jönnek létre. Szintén nekik köszönhetően kiderült, hogy milyen apró dolgok könnyíthetik meg a fogyatékos emberek életét, hogy azt ne kelljen elszigetelten, a többségi társadalomtól elzártan megélniük.

A kampány célja az volt, hogy nyitott, pozitív személyiségeket bemutatva, az emberek merjenek tőlük kérdezni, hogy a különböző tévedések, előítéletek többé ne szorítsák akadályok közé a fogyatékos embereket.

A Carbon Group 2011-ben is folytatja a kampányt, melynek fókuszában a munkáltatók állnak majd. Az ügynökség célja, hogy a fogyatékos emberek alkalmazása egyre elfogadottabb legyen, alkalmazásuk mindennapi gyakorlattá váljon a lehető legtöbb munkahelyen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése