TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Lepotyogott angyalok

2433
(BTL.hu) Az Axe márka egy gerilla megoldással a belvárosi tömegközlekedőket célozta meg, melyet a PHD prezentált a márka számára.






A forgalmasabb csomópontokban a hagyományos citylight plakátokat egészítették gerillaelemekkel az Axe új termékének bevezetését támogatva, melynek szlogenje, hogy “még az angyalok is bűnbe esnek”.

A koncepció lényege az égből az Axe hatására lehulló angyalok formabontó bemutatása volt, mely során néhány plakát előtere rendőrségi bűnügyi helyszínelésként szemléltette a lezuhant lényeknek akkorra már csak hűlt helyét.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése