TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2012! Köteleződj el!

2426
(BTL.hu) A Harvard Egyetem, a Columbia Egyetem, a Nob és a Wieden+Kennedy nemzetközi reklámügynökség képviselői az “Engagement”, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei BrandFestivalra.






Közép-Európa emblematikus márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt október 20-21-én rendezik meg Budapesten. A rendezvény idei tematikájának középpontjában az “Engagement”, (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos esemény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl, a világ vezető egyetemeinek szakemberi, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását.

Az előadók között lesz Rohit Deshpande, a Harvard University marketing professzora, Grant Ackerman, a Columbia University menedzsment professzora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) marketing igazgatója, Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatív igazgatója. Rajtuk kívül számos vállalati, médiatulajdonosi és ügynökségi oldalról érkező nemzetközi és hazai szakember osztja majd meg gondolatait, tapasztalatait a hallgatókkal a kétnapos tudásinfúzión.
A BrandFestival idén tartalmi- és koncepcionális vonatkozásban is új szintre lép. A regionális szintű előrelépést szolgálja a nemzetközi szinten mértékadó reklámfesztiválokkal történő együttműködés. Ezek között található a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF), és a The Festival of Media is.

“Idén a hazai konferenciapiacon egyedülálló módon egy, a BrandFestival saját tervezési eszközének segítségével valós helyzetek feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetőségével” – jellemzi a rendezvényt Dr. Berkes Péter, szakmai igazgató.

Az esemény eddigi tíz éves történetében a majd 400 márkáról szóló előadást megközelítőleg 5000 résztvevő hallgatta, vitatta meg. A gondolatcsere beindításában és az innováció kultúrájának terjesztésében stratégiai gondolkodók, világhírű szakmai innovátorok, marketing- és kommunikációs csúcsvezetők, globális és hazai vezérigazgatók, és nem utolsó sorban 2 Nobel-díjas professzor, valamint 5 Ernst & Young Év Üzletembere Díj nyertes járt az élen.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése