TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

2012! Köteleződj el!

2426
(BTL.hu) A Harvard Egyetem, a Columbia Egyetem, a Nob és a Wieden+Kennedy nemzetközi reklámügynökség képviselői az “Engagement”, azaz az elköteleződés aktuális trendjeivel készülnek az idei BrandFestivalra.






Közép-Európa emblematikus márkastratégiai csúcstalálkozóját, a BrandFestivalt október 20-21-én rendezik meg Budapesten. A rendezvény idei tematikájának középpontjában az “Engagement”, (elköteleződés) témája és trendjei állnak. Ezek aktualitását az adja, hogy a gazdasági válság utáni kiélezett versenyhelyzetben stratégiai jelentőségű lett a fogyasztók bevonása és integrálása a kommunikációs- és üzleti értékteremtésbe. A kétnapos esemény célja, a szakma véleményvezéreinek bevonásával bemutatni az engagement irányait és márkastratégiai potenciálját. Az iparág mértékadó vállalatainak vezetőin túl, a világ vezető egyetemeinek szakemberi, valamint civil szerveződések ötletgazdái is elfogadták a szervezők meghívását.

Az előadók között lesz Rohit Deshpande, a Harvard University marketing professzora, Grant Ackerman, a Columbia University menedzsment professzora, Elisabeth Allaman, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság (IOC) marketing igazgatója, Andy Cameron, a londoni Wieden+Kennedy reklámügynökség interaktív divíziójáért felelős kreatív igazgatója. Rajtuk kívül számos vállalati, médiatulajdonosi és ügynökségi oldalról érkező nemzetközi és hazai szakember osztja majd meg gondolatait, tapasztalatait a hallgatókkal a kétnapos tudásinfúzión.
A BrandFestival idén tartalmi- és koncepcionális vonatkozásban is új szintre lép. A regionális szintű előrelépést szolgálja a nemzetközi szinten mértékadó reklámfesztiválokkal történő együttműködés. Ezek között található a Golden Drum, az Epica, a D&AD, az Euro Effie, az EACA Care, az Art Directors Club of Europe (ADCE), a Prague International Advertising Festival (PIAF), és a The Festival of Media is.

“Idén a hazai konferenciapiacon egyedülálló módon egy, a BrandFestival saját tervezési eszközének segítségével valós helyzetek feldolgozása történik majd a közös tanulás lehetőségével” – jellemzi a rendezvényt Dr. Berkes Péter, szakmai igazgató.

Az esemény eddigi tíz éves történetében a majd 400 márkáról szóló előadást megközelítőleg 5000 résztvevő hallgatta, vitatta meg. A gondolatcsere beindításában és az innováció kultúrájának terjesztésében stratégiai gondolkodók, világhírű szakmai innovátorok, marketing- és kommunikációs csúcsvezetők, globális és hazai vezérigazgatók, és nem utolsó sorban 2 Nobel-díjas professzor, valamint 5 Ernst & Young Év Üzletembere Díj nyertes járt az élen.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése