TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Díjeső a tengeri porszivóknak

2410
(BTL.hu) Az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampányát Svédországban és az Egyesült Államokban is rangos díjakkal ismerték el.





Svéd Aranytojással (Guldägg) jutalmazta a szakmai zsűri az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű, környezetvédelmi kampányát. Az integrált kommunikáció kategóriában odaítélhető díjjal, minden évben Pr-kampányokat tüntetnek ki Svédországban. A zsűri azzal indokolta döntését, hogy a kezdeményezés megmutatta, hogy milyen komoly befolyással bír egy vállalat, mely egyazon ötlet és cél – egy hulladékgyűjtési akció – mögé sorakoztatta fel sikerrel a termékfejlesztőket és a fogyasztókat. A Porszívók a tengerből kampány képviselői, Pr-kategóriában egy második helyezésért járó Ezüsttojást is átvehettek.

Az európai eredmények mellett az Amerikai Egyesült Államokban is kitüntették a svéd vállalat kezdeményezését. Az Andy díj a reklámszakma legrégebbi kitüntetésének számít. Az elismerésekről egy nemzetközi hírű kreatív vezetőkből álló zsűri dönt. A díj eredetileg egy New York-i, kizárólag nyomtatott felületekkel foglalkozó rendezvényből nőtte ki magát nemzetközi, a teljes elektromos és írott médiát lefedő komoly kitüntetéssé. Az Electrolux környezetvédelmi akciója fenntarthatóság kategóriában bizonyult a legjobbnak.

A Porszívók a tengerből kampányt a korábbiakban már öt tekintélyes Pr-és egy környezetvédelmi díjjal is kitüntették Európában. A nemzetközi műanyag hulladékgyűjtési kampányt a vállalat 2010 júniusában indította útjára azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a műanyagszennyezés problémájára, valamint az újrahasznosítható műanyag hiányára.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése