TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Díjeső a tengeri porszivóknak

2410
(BTL.hu) Az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű műanyag hulladékgyűjtési kampányát Svédországban és az Egyesült Államokban is rangos díjakkal ismerték el.





Svéd Aranytojással (Guldägg) jutalmazta a szakmai zsűri az Electrolux Porszívók a tengerből elnevezésű, környezetvédelmi kampányát. Az integrált kommunikáció kategóriában odaítélhető díjjal, minden évben Pr-kampányokat tüntetnek ki Svédországban. A zsűri azzal indokolta döntését, hogy a kezdeményezés megmutatta, hogy milyen komoly befolyással bír egy vállalat, mely egyazon ötlet és cél – egy hulladékgyűjtési akció – mögé sorakoztatta fel sikerrel a termékfejlesztőket és a fogyasztókat. A Porszívók a tengerből kampány képviselői, Pr-kategóriában egy második helyezésért járó Ezüsttojást is átvehettek.

Az európai eredmények mellett az Amerikai Egyesült Államokban is kitüntették a svéd vállalat kezdeményezését. Az Andy díj a reklámszakma legrégebbi kitüntetésének számít. Az elismerésekről egy nemzetközi hírű kreatív vezetőkből álló zsűri dönt. A díj eredetileg egy New York-i, kizárólag nyomtatott felületekkel foglalkozó rendezvényből nőtte ki magát nemzetközi, a teljes elektromos és írott médiát lefedő komoly kitüntetéssé. Az Electrolux környezetvédelmi akciója fenntarthatóság kategóriában bizonyult a legjobbnak.

A Porszívók a tengerből kampányt a korábbiakban már öt tekintélyes Pr-és egy környezetvédelmi díjjal is kitüntették Európában. A nemzetközi műanyag hulladékgyűjtési kampányt a vállalat 2010 júniusában indította útjára azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet a műanyagszennyezés problémájára, valamint az újrahasznosítható műanyag hiányára.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése