TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

A Magyar Telekom idén is díjazta a fenntarthatóság terén kiemelkedő szerepet vállaló beszállítóit, melyek között két reklámipari cég is szerepelt: a Green Living Hungary és a Tonic Budapest.






A Delfin díjat (Díj egy elkötelezett, fenntartható, innovatív nemzedékért) már negyedik alkalommal adták át, négy kategóriában.

A díjat olyan partnercégeknek ítéli oda a Telekom, akiknek a fenntartható fejlődés iránti elkötelezettségük kimagasló és ezen a területen elért teljesítményük példaértékű. A díjátadóra a XII. Fenntarthatósági Kerekasztal-beszélgetésen került sor, ahol a vállalat az előző, illetve az új fenntarthatósági stratégiáját, valamint fenntarthatósági kommunikációs kampányát, a hello holnap!-ot mutatta be.

Az "Esélyegyenlőség támogatása, diszkrimináció-mentesség segítése vállalaton belül és kívül" kategória győztese az Eurest Étteremüzemeltető Kft. lett. Belső működési folyamataikban nagyon fontos az esélyegyenlőség, ezt bizonyítja, hogy a cégen belül magas a nők, a megváltozott munkaképességűek, a 45 év felettiek, a részmunkaidőben foglalkoztatottak és a roma alkalmazottak aránya.

Az ügyfeleik felé is közvetítik az esélyegyenlőség fontosságát és a szociális érzékenységet. Tavaly a Magyar Telekom Infoparkban található éttermében, a Telekommal közös akcióként minden egyes vendég kapott egy füldugót, és jelnyelvvel tudták közölni, hogy mit is szeretnének aznap ebédelni. Segítségükre volt több jelnyelvi tolmács is, aki elmutogatta a kiválasztott ételt a számukra.

A "Megvalósult innováció a fenntarthatóság érdekében" kategóriában a Cisco Systems Magyarország Kft. nyert. A pályázatban bemutatott VideoGate szolgáltatással az ügyfelek számára megfizethető és kifizetődő üzleti szintű TelePresence és videókonferenciás kapcsolatok kiépítését biztosítják, melyek nem csak a vállalatokon belül használhatóak, hanem az interneten keresztül a szabványos technológiát használó más vállalatok, szervezetek is elérhetők vele a világon. A VideoGate az utazással kiesett idő és az azzal kapcsolatos költségek megtakarításában segíti a vállalatokat, miközben valós versenyelőnyt biztosít számukra alkalmazotti gárdájuk hatékony kihasználásában. A Cisco ezen túl két ingyenes webalkalmazást is készített, melyek segítségével kiszámolható a vállalat CO2 "lábnyoma".

"Fenntarthatóság érdekében kifejtett oktatás, tudatformálás" kategóriában a Green Living Hungary Kft. lett a díjazott.
A cég környezetbarát termékeket kínál felelősen gondolkodó vállalatok részére promóciós, illetve marketing célú felhasználás céljából. A lakossági üzletáguk üzemelteti Magyarország legnagyobb ökowebáruházát (www.zoldpolc.hu) és boltját. Munkatársaiknak zöld munkahelyet alakítottak ki, a kiskereskedelmi részleg ökológiai lábnyomát minimalizálták. Előadásokkal, tanácsadással, tájékoztató anyagokkal, ökotesztekkel, valamint termékeiken és rendezvényeken keresztül folyamatos tudatformálási tevékenységet végeznek ügyfeleik és partnereik körében is.

A "Klímavédelemmel kapcsolatos beruházás és fejlesztés" kategóriában a Tonic Budapest Kft. lett a legjobb.
A cég tevékenységi köre kiterjed a különböző reklámeszközök vizuális és verbális tervezésétől az online eszközök programozásán át a legmodernebb élménymarketing események megvalósításáig. Környezetbarát irodaházat építettek, mely földszondás, geotermikus rendszerrel üzemel. Az iroda 100 százalékban megújuló energiával üzemeltetett, nulla károsanyag-kibocsátású létesítmény. Mindezen túl a napi gyakorlatban igyekeznek olyan kommunikációs megoldásokat alkalmazni, amelyek figyelembe veszik a klímavédelmi szempontokat (például digitális plakát), valamint tudatformáló kisfilmeket is készítettek.

A díjakat Somorjai Éva, a Magyar Telekom humán erőforrás vezérigazgató-helyettese és Oláh Nóra, a cég beszerzési igazgatója adta át a zsűri tagjaival együtt a kategóriák nyerteseinek. A zsűri tagjai voltak: Simon Ernő (a Figyelő volt főszerkesztője), Dr. Pataki György (Budapesti Corvinus Egyetem), Bodó Péter (Tudatos Vásárlók Egyesülete) és Szomolányi Katalin (Magyar Telekom).

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése