TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Tényleges ügyfélforgalmat bonyolító turisztikai, illetve pénzügyi gyakorlóirodákat, szimulációkra alkalmas marketing fókuszlabort, valamint egy call centert is kialakítottak a Budapesti Gazdasági Fõiskola (BGF) Markó utcai épületében.






Több mint 400 négyzetméteres központi gyakorlati képzõhelyet adtak át a Budapesti Gazdasági Fõiskola Markó utcai épületének eddig üresen álló pincehelységeiben. A gyakorlótér öt részegységbõl áll, lehetõvé téve, hogy egyszerre több képzés hallgatói is elsajátíthassák a szakterületükön nélkülözhetetlen gyakorlati tudást. Többek között kialakítottak egy Fókuszlabort: egy vita- és egy megfigyelõhelyiség szolgál a marketing gyakorlatok lebonyolítására. A kereskedelem szakos hallgatók speciális VoIP technikával rendelkezõ Call Center állomáson is szert tehetnek gyakorlati ismeretekre. A Kommunikációs és Idegennyelvi Tanirodában pedig munkahelyi körülmények között szakmai projektek megvalósításával szerezhetnek tapasztalatokat a kommunikáció és médiatudomány és a nemzetközi gazdálkodás szakos hallgatók.

“Intézményünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy hallgatóink az alapos elméleti tudás- anyag mellett a munkaerõ-piacon jól hasznosítható gyakorlati ismeretekre is szert tegyenek. Ehhez jelentõsen hozzájárul majd a központi gyakorlati képzõhely, ahol a hallgatók tapasztalt szakemberek felügyelete mellett akár tényleges ügyfélforgalmat lebonyolítva tehetik meg elsõ lépéseiket választott szakmájukban” – mondta Sándorné dr. Kriszt Éva, a BGF rektora a központi gyakorlati képzõhely átadó ünnepségén.

A 261 millió forintos beruházás az Európai Unió 107 millió forint értékû támogatásával, a Készség, Kompetencia, Tudás címû TÁMOP 4.1.1-A/10 projekt keretében valósult meg, mely a Budapesti Gazdasági Fõiskola stratégiai céljaival összhangban a minõségmegõrzésre és fejlesztésre, az infrastruktúra bõvítésére, a piacképes szakemberképzésre, a gyakorlatorientált képzés erõsítésére, valamint a nemzetközi kapcsolatok modernizálására fektet különös hangsúlyt.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése