TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Tényleges ügyfélforgalmat bonyolító turisztikai, illetve pénzügyi gyakorlóirodákat, szimulációkra alkalmas marketing fókuszlabort, valamint egy call centert is kialakítottak a Budapesti Gazdasági Fõiskola (BGF) Markó utcai épületében.






Több mint 400 négyzetméteres központi gyakorlati képzõhelyet adtak át a Budapesti Gazdasági Fõiskola Markó utcai épületének eddig üresen álló pincehelységeiben. A gyakorlótér öt részegységbõl áll, lehetõvé téve, hogy egyszerre több képzés hallgatói is elsajátíthassák a szakterületükön nélkülözhetetlen gyakorlati tudást. Többek között kialakítottak egy Fókuszlabort: egy vita- és egy megfigyelõhelyiség szolgál a marketing gyakorlatok lebonyolítására. A kereskedelem szakos hallgatók speciális VoIP technikával rendelkezõ Call Center állomáson is szert tehetnek gyakorlati ismeretekre. A Kommunikációs és Idegennyelvi Tanirodában pedig munkahelyi körülmények között szakmai projektek megvalósításával szerezhetnek tapasztalatokat a kommunikáció és médiatudomány és a nemzetközi gazdálkodás szakos hallgatók.

“Intézményünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy hallgatóink az alapos elméleti tudás- anyag mellett a munkaerõ-piacon jól hasznosítható gyakorlati ismeretekre is szert tegyenek. Ehhez jelentõsen hozzájárul majd a központi gyakorlati képzõhely, ahol a hallgatók tapasztalt szakemberek felügyelete mellett akár tényleges ügyfélforgalmat lebonyolítva tehetik meg elsõ lépéseiket választott szakmájukban” – mondta Sándorné dr. Kriszt Éva, a BGF rektora a központi gyakorlati képzõhely átadó ünnepségén.

A 261 millió forintos beruházás az Európai Unió 107 millió forint értékû támogatásával, a Készség, Kompetencia, Tudás címû TÁMOP 4.1.1-A/10 projekt keretében valósult meg, mely a Budapesti Gazdasági Fõiskola stratégiai céljaival összhangban a minõségmegõrzésre és fejlesztésre, az infrastruktúra bõvítésére, a piacképes szakemberképzésre, a gyakorlatorientált képzés erõsítésére, valamint a nemzetközi kapcsolatok modernizálására fektet különös hangsúlyt.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése