TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Több íz, több élmény

2398
(BTL.hu) Nagyszabású forgatás és jelentős digitális utómunka megvalósításával jött létre a Dreher új image spotja. A Human Telex Reklámügynökség a márka teljes körű kommunikációját jegyzi.





Többféle komló, több íz, több élmény – ez a fő üzenete a Dreher új, 30 másodperces reklámfilmjének, amelyet június 1-jétől vetítenek a kereskedelmi tv-csatornákon. A reklámfilmnek meghatározó a zenéje, mely a Michael Buble által énekelt Feeling Good című szám.

Az image spot felvételei mintegy egy hónappal ezelőtt a Gellért-hegyen folytak, ám a filmen jelentős digitális utómunkát (CGI) is végeztek.

“Nem csupán a spot elején lévő komló növekedésének animációjáról volt szó, hanem annak a számos lámpásnak a röptetéséről is, amely a film végén különlegessé teszi az éjszakai budapesti látképet. Ezeket a dekorációs mécseseket ugyanis valójában nem lehetett szélnek ereszteni, így a digitális stúdióra várt a látvány megvalósítása” – avat be a kulisszatitkokba a Human Telex Reklámügynökség account menedzsere.

A külföldi castinggal és magyar statiszták közreműködésével zajló forgatás azért is különleges volt, mert daruval egy óriási soft boxot emeltek a Citadellán lévő étterem fölé. Emiatt a helyszínen komoly átalakítási munkálatokat kellett elvégezni.

softbox


A vezető szövegíró Zöld Gergely, az art director Hurton Tamás, az opertőr Nagy András, a rendező Szász Attila volt. A spotot a Filmpartners Kft. kivitelezte.

A Dreher új image-kommunikációja a BTL-paletta teljes körű frissítését is magával vonta. Az arculati elemek – a key visualként szereplő többféle komló és a szlogen – valamennyi POS-anyagon helyet kapott. Összesen több mint 60 féle Horeca és retail eladáshelyi eszköz újratervezésére és gyártására volt szükség az elmúlt hónapokban, a hűtődekorációs elemektől kezdve az árjelzőkön át egészen a söralátétekig.

Imageposzter


“Az új image-kommunikációt a márka a rendezvényeken is hangsúlyozza, többek között a Sziget Fesztiválon, ahol a Dreher az elmúlt évekhez hasonlóan, jelentős súllyal vesz részt” – tette hozzá az account menedzser.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése