TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Hello sajtó!

2389
(BTL.hu) A Magyar Telekom “hello holnap! Sajtódíj” elnevezéssel díjat hozott létre, amelynek célja a fenntarthatósági témákra nyitott és azokat rendszeresen feldolgozó újságírók, riporterek motiválása.







Az újságírók a fenntartható fogyasztás, esélyegyenlőség, szegénység, környezetvédelem, önkéntesség és klímaváltozás témáiban küldhetnek pályaműveket. A nyertes pályázatot egy 10 tagú zsűri – a Magyar Telekom képviselői, Fenntarthatósági Média Klub újságíró képviselői – választja ki, amelynek készítője 1 millió forint összegű díjat vehet át a Magyar Telekomtól. Az első díjátadásra a 4. Fenntarthatósági Napon, szeptember 24-én kerül sor.

A „hello holnap! Sajtódíj” pályázatra 2010. szeptember 1. - 2011. augusztus 1. között a nyomtatott és az online sajtóban, valamint blogfelületen megjelent cikkel vagy televízióban, rádióban elhangzott adással lehet jelentkezni.

A díj létrehozását elsősorban az indokolta, hogy sokak fejében élnek kérdések a fenntarthatósággal kapcsolatban, hogy milyen lesz a jövő, milyen lépésekre van szükség a fenntartható fejlődés érdekében. Ezek a kérdések foglalkoztatják az embereket, így az újságírókat is, akik fontos szerepet játszanak abban, hogy a társadalom minél szélesebb rétegéhez eljussanak ezek a gondolatok. Sok múlik a médián, az újságírók felelősségvállalásán, hiszen kérdéseket fogalmazhatnak meg és hasznos információkat adhatnak az olvasóknak a fenntartható fejlődés érdekében.

A cég 2010 végén indította el hello holnap! – A Telekommal a fenntartható fejlődésért kezdeményezését, melyben szerteágazó és sokszínű tevékenységei, így a társadalmi felelősségvállalása, adományozási tevékenysége, gyakornoki programja, esélyegyenlőségi kezdeményezései és különböző innovációi kaptak helyet. Ennek része 2011-ben többek között a Novák Péterrel, a hello holnap! kommunikáció arcával összekapcsolódó Fenntarthatósági Nap. Idén ennek keretében szeptemberben negyedik alkalommal hívják össze mindazokat egy rendhagyó szakmai konferenciára és kiállításra, akik a fenntarthatóság terén kiemelkedő eredményeket értek el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése