TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Alakváltó dm-ek

2361
(BTL.hu) A Hűha névre keresztelt, papírból készült reklámanyagok kinyitáskor háromdimenzióssá válnak: kiugranak a borítékból, kiemelkednek a prospektusból.






Innovatív alakváltó szórólap termékcsaládot vezetett be a Media-Press ’91 Kft.

Összesen több mint harminc különféle megoldást fejlesztettek ki a cégnél, több hónapos innovációval. Emellett komoly beruházásra is szükség volt, mert meg kellett vásárolni a szükséges gépeket és számos eszközt is le kellett gyártatni – tájékoztatott Prech Tamás Zsolt ügyvezető.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése