TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Rézangyal Pálinkaház a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem diákjait kérte fel arra, hogy “I Love Budapest” és “Spirit of Hungary” témában álmodjanak meg olyan palackokat, amelyek méltó módon öltöztetik fel a nemes magyar italokat.






A MOME diákjai nem is késlelkedtek, rengeteg variáció készült a Rézangyal különleges kiadású hungarikumainak új külsejére. A nyertesek között volt, Lakos Tamás, aki hazánk és Budapest jellegzetességeit álmodta az üvegekre. Lőrinczy András pályaművei a hagyományokban gazdag ízvilág és a modern minimalizmus vizuális élményének találkozásából jöttek létre. Nagyapáti Zoltán, lekaparható címkével látta el palackját, ami fővárosunk két arcát jelképezi.
 
“A címke feleleveníti azt a pillanatot, amikor Budapest többé már nem szürke és idegen nagyváros előttünk, de ahhoz előbb meg kell kapargatnunk a felszínt, hogy meglássuk a város barátságos arcát” – magyarázta a különleges üveg megálmodója.
 
Az újragondolt széria darabjai szőlő, barack, szilva és cigánymeggy ízekkel kaphatóak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése