TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A Hegyalja fesztivál szervezői és a Tokaj Kereskedőház pályázatot indított a kreatív bor- és zenerajongóknak: a tét a rendezvény hivatalos borának vizuális megjelenése.






Ősi magyar szőlőfajtából készült borral koccintva indul az idei Hegyalja. Az elsőként regisztrálókat olyan itallal köszönti a fesztivál, amire egyikük keze munkája, a címketervező pályázaton győztes alkotás kerül majd.

A szervezők olyan
pályamunkákat várnak, amelyekben ötvöződik a furmint, mint régi és a Hegyalja, mint új hungaricum esszenciája, merészen, határozott vonalakkal rajzolt, és kifejezi alkotója bor és zene iránti szeretetét.

A zsűri tagja H. Jancsó Kata festőművész, aki grafikusként a fesztivál arculatáért felel, Illés Tamás, a Tokaj Kereskekedőház marketing vezetője, és Dankó Bence, a Hegy’ kommunikációs csapatának tanácsadója. Ők hárman választják majd ki a győztes címketervet, addig pedig naponta tanácsokkal segítik a tervezők munkáját az esemény Facebook-oldalán.

A legkreatívabb tervező a fesztivál ideje alatt a környék kivételes vendégszeretetét és gasztronómiáját is élvezheti nyereményeként, szállásáról a játék szervezői gondoskodnak, pincelátogatást is szerveznek neki, és a bőséges borvacsora sem marad el. A rendezvényen pedig őt is, és minden hegyaljást, jéghideg furmintfröccsök várják majd.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése