TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Egy tonna libamáj

2341
(BTL.hu) Minden eddiginél többen voltak kíváncsiak a III. Libamájfesztiválra a hétvégén, ahol a három nap alatt 1 tonna libamáj fogyott el és mintegy 18 ezren kóstolták meg a négy étterem által kínált ínyencségeket. A rendezvényt a Human Telex Reklámügynökség szervezte.






Négy étterem, több mint 20 féle recept alapján tálalta a libamáj ínyencségeket a III. Libamájfesztiválon, ahol most először a libahúsból készült ételeket is megkóstolhatták a vendégeket. Emellett többek között kézműves termékek és más magyar ízek, italok is várták kínálatukkal az Orosházára érkezőket.
A rendezvény sikerét a számok mellett az is mutatja, hogy bejelentették: megalakul a Libamájszövetség. A szervezet létrejöttét Fazekas Sándor, vidékfejlesztési miniszter is támogatta, aki a pakisztáni nagykövettel együtt járta végig a fesztivált.

Fazekas Sándor vidékfejlesztési miniszter kiemelte: a libamáj nemzeti kincs. Nemcsak export terméket, hanem foglalkoztatást, vidéki munkahelyeket és feldolgozóipart jelent.

“Településünknek elemi érdeke, hogy a készülő Hungarikum törvényben is szerepeljen az orosházi libamáj, és hogy a területen mozgó cégek mellett egy vágóhíd is megtalálja számítsait nálunk” – mondta el a fesztiválon dr. Dancsó József, Orosháza polgármestere.

A Libamájfesztivál egyúttal a magyar soros EU elnökség hivatalos kulturális kísérőprogramjaként is debütált. A három napos, ingyenes rendezvényen mindenki megtalálhatja saját szórakozását. Este nagykoncertek (Beatrice, Bon-bon és Sugarloaf), napközben színpadi és gyerekprogramok, kézműves foglalkozások, játszótér és az úgynevezett Libaolimpia keretében játékos vetélkedők várták a kicsiket és nagyokat. Az eseményt tüzijáték zárta.

“A szponzorok támogatásának – melyben az Orosházi Önkormányzat járt élen – köszönhetően tudtuk a sokszínű programokat ingyenesen megvalósítani, és fogadni a 18 ezer vendéget” – emelte ki Hajnal Tamás, a rendezvényt szervező Human Telex Reklámügynökség ügyfélkapcsolati vezetője.

A Libamájfesztivált elsősorban a helyi, regionális sajtóban folyó hirdetési aktivitás, valamint országos pr-kampány kísérte.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése