TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

335 millió euró vásár-árbevétel

2336
(BTL.hu) Magyarországról a legtöbb kiállító az orvostechnikai, borászati, továbbá műanyag- és üvegipari vállalatok köréből került ki a Messe Düsseldorf rendezvényein.






Jelentősen nőtt a düsseldorfi vásár piacszervező szerepe a nemzetközi üzleti életben tavaly. Ezt tükrözi a Messe Düsseldorf 335 millió eurós árbevétele, amelynek 38 százalékát Németországon kívül rendezett kiállításokkal érték el. A 2009. évi 256 millió euróhoz képest a forgalom azért nőtt rendkívül nagy arányban, mert akkor a szakvásárok gyakorisága alapján kevesebb rendezvényt tartottak.

“A magyar vállalatok közül a különböző düsseldorfi szakvásárokon legnagyobb számban orvostechnikai, bortermelő, továbbá műanyag- és üvegipari vállalatok állítottak ki 2010-ben. Növelte a hazai cégek megjelenésének hatékonyságát, hogy közösségi standon mutatkozhattak be tavaly négy különböző szakmai mustrán is. Magyarországról sok látogató is érdeklődik: a Rajna parti vásárváros pénztárainál az elmúlt évben 40 rendezvényen összesen 2800 magyar szakmai látogatót regisztráltak” – tájékoztatott Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf magyarországi képviselője.

Hozzátette: összesen 28 ezer vállalat állított ki és 1,4 millió látogató vett részt a düsseldorfi szakvásárokon a múlt évben. Közülük legjelentősebb világkiállítás a nyomdaipari Drupa, a csomagolóipari Interpack, a műanyag- és gumiipari K, valamint az orvostechnikai Medica volt.

A 2010-es üzleti évben a vásárszervező konszern adózás utáni éves eredménye 13,3 millió euró. Egy évvel korábban 19 millió euró veszteséget mutatott a mérleg. Ezzel a német vásárvárosok forgalom szerinti rangsorában Düsseldorf Németországban a második a HannoverMesse után.

Werner M. Dornscheidt, a düsseldorfi vásártársaság igazgatója rámutatott, hogy ha a gazdasági fejlődés Németországban és a legfontosabb piacokon stabil marad, akkor 2011-ben tovább emelkedhet a cég bevétele és nyeresége. Nemzeti és nemzetközi szinten négy-öt százalékos növekedésre számítanak.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése