TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

335 millió euró vásár-árbevétel

2336
(BTL.hu) Magyarországról a legtöbb kiállító az orvostechnikai, borászati, továbbá műanyag- és üvegipari vállalatok köréből került ki a Messe Düsseldorf rendezvényein.






Jelentősen nőtt a düsseldorfi vásár piacszervező szerepe a nemzetközi üzleti életben tavaly. Ezt tükrözi a Messe Düsseldorf 335 millió eurós árbevétele, amelynek 38 százalékát Németországon kívül rendezett kiállításokkal érték el. A 2009. évi 256 millió euróhoz képest a forgalom azért nőtt rendkívül nagy arányban, mert akkor a szakvásárok gyakorisága alapján kevesebb rendezvényt tartottak.

“A magyar vállalatok közül a különböző düsseldorfi szakvásárokon legnagyobb számban orvostechnikai, bortermelő, továbbá műanyag- és üvegipari vállalatok állítottak ki 2010-ben. Növelte a hazai cégek megjelenésének hatékonyságát, hogy közösségi standon mutatkozhattak be tavaly négy különböző szakmai mustrán is. Magyarországról sok látogató is érdeklődik: a Rajna parti vásárváros pénztárainál az elmúlt évben 40 rendezvényen összesen 2800 magyar szakmai látogatót regisztráltak” – tájékoztatott Máté Szilvia, a Messe Düsseldorf magyarországi képviselője.

Hozzátette: összesen 28 ezer vállalat állított ki és 1,4 millió látogató vett részt a düsseldorfi szakvásárokon a múlt évben. Közülük legjelentősebb világkiállítás a nyomdaipari Drupa, a csomagolóipari Interpack, a műanyag- és gumiipari K, valamint az orvostechnikai Medica volt.

A 2010-es üzleti évben a vásárszervező konszern adózás utáni éves eredménye 13,3 millió euró. Egy évvel korábban 19 millió euró veszteséget mutatott a mérleg. Ezzel a német vásárvárosok forgalom szerinti rangsorában Düsseldorf Németországban a második a HannoverMesse után.

Werner M. Dornscheidt, a düsseldorfi vásártársaság igazgatója rámutatott, hogy ha a gazdasági fejlődés Németországban és a legfontosabb piacokon stabil marad, akkor 2011-ben tovább emelkedhet a cég bevétele és nyeresége. Nemzeti és nemzetközi szinten négy-öt százalékos növekedésre számítanak.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése