TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új kommunikációs szakértő az Avonnál

2308
Tóth Veronika, a Café Pr ügynökség korábbi ügyfélkapcsolati menedzsere lett az Avon Cosmetics Hungary Kft. Advertising & Pr Specialistája.

A szakember a világ legnagyobb kozmetikai direkt értékesítő vállalatának teljes magyarországi pr -és reklámstratégiájának kialakítását és az ehhez fűződő akciók megvalósításának koordinálását irányítja. Tóth Veronika több mint 6 év ügynökségi tapasztalat után 2011. áprilisában csatlakozott az Avon csapatához.


Szakmai pályafutását a Zelmer Consult és Reklámügynökség Kft.-nél kezdte, ahol szövegírással és ügyfélkapcsolati feladatok ellátásával is foglalkozott. A pr szakember 2006-ban csatlakozott a Café Pr Kft.-hez, ahol kezdetben a Café Csoport külső és belső kommunikációján dolgozott. A következő évtől jelentősen bővült portfóliója: a Dove, az Európai Parlament és a Stabilitás Pénztárszövetség mellett az OTP Egészségpénztár és OTP Cafeteria stratégiai tervezésében, B2B kommunikációjának irányításában és általános sajtómunkában vett részt. Szintén ebben az évben került új projektként Veronikához a Dove-on belül a Pro-Age kampány, amelynek keretén belül az integrált kampány regionális szintű stratégiai tervezésében és Pr feladatainak lebonyolításában is részt vett. A Pro-Age szemléletet kialakítani hivatott, a 45 év feletti hölgyeket újszerűen megszólító „A szépség nem ismer korhatárt!” kampány szakmai elismerését bizonyítja, hogy 2009-ben ezüst Effie díjjal jutalmazták.

A szakember ügyfeleinek sorába 2009-ben rövid időre csatlakozott a Magyar Édességgyártók Szövetsége is. Az FMCG szektort érintő tapasztalatokban később sem volt hiány, hiszen 2010 elejétől Tóth Veronika szervezte a legnagyobb amerikai kávézólánc, a Starbucks magyarországi üzletnyitásainak kommunikációját. A brand hazai bevezetésének részeként az első üzleteket övező teljes Pr-kommunikáció, széleskörű sajtókapcsolati háló kiépítése és az éves CSR stratégia kialakítása tartozott felügyelete alá.

Tóth Veronika feladata az Avon Cosmetics Hungary Kft.-nél a belső és külső kommunikáció égisze alatt a Pr-munka irányítása, a helyi média-és Pr ügynökségek koordinálása, az értékesítés és marketing szinergiájának biztosítása, globális Pr-projektek koordinálása és megvalósításuknak felügyelete, valamint BTL-kampányok szervezése. A vállalat hazai Pr-ügynöksége a Café Pr, amely az év elején tenderen nyerte a megbízást.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése