TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Új kommunikációs szakértő az Avonnál

2308
Tóth Veronika, a Café Pr ügynökség korábbi ügyfélkapcsolati menedzsere lett az Avon Cosmetics Hungary Kft. Advertising & Pr Specialistája.

A szakember a világ legnagyobb kozmetikai direkt értékesítő vállalatának teljes magyarországi pr -és reklámstratégiájának kialakítását és az ehhez fűződő akciók megvalósításának koordinálását irányítja. Tóth Veronika több mint 6 év ügynökségi tapasztalat után 2011. áprilisában csatlakozott az Avon csapatához.


Szakmai pályafutását a Zelmer Consult és Reklámügynökség Kft.-nél kezdte, ahol szövegírással és ügyfélkapcsolati feladatok ellátásával is foglalkozott. A pr szakember 2006-ban csatlakozott a Café Pr Kft.-hez, ahol kezdetben a Café Csoport külső és belső kommunikációján dolgozott. A következő évtől jelentősen bővült portfóliója: a Dove, az Európai Parlament és a Stabilitás Pénztárszövetség mellett az OTP Egészségpénztár és OTP Cafeteria stratégiai tervezésében, B2B kommunikációjának irányításában és általános sajtómunkában vett részt. Szintén ebben az évben került új projektként Veronikához a Dove-on belül a Pro-Age kampány, amelynek keretén belül az integrált kampány regionális szintű stratégiai tervezésében és Pr feladatainak lebonyolításában is részt vett. A Pro-Age szemléletet kialakítani hivatott, a 45 év feletti hölgyeket újszerűen megszólító „A szépség nem ismer korhatárt!” kampány szakmai elismerését bizonyítja, hogy 2009-ben ezüst Effie díjjal jutalmazták.

A szakember ügyfeleinek sorába 2009-ben rövid időre csatlakozott a Magyar Édességgyártók Szövetsége is. Az FMCG szektort érintő tapasztalatokban később sem volt hiány, hiszen 2010 elejétől Tóth Veronika szervezte a legnagyobb amerikai kávézólánc, a Starbucks magyarországi üzletnyitásainak kommunikációját. A brand hazai bevezetésének részeként az első üzleteket övező teljes Pr-kommunikáció, széleskörű sajtókapcsolati háló kiépítése és az éves CSR stratégia kialakítása tartozott felügyelete alá.

Tóth Veronika feladata az Avon Cosmetics Hungary Kft.-nél a belső és külső kommunikáció égisze alatt a Pr-munka irányítása, a helyi média-és Pr ügynökségek koordinálása, az értékesítés és marketing szinergiájának biztosítása, globális Pr-projektek koordinálása és megvalósításuknak felügyelete, valamint BTL-kampányok szervezése. A vállalat hazai Pr-ügynöksége a Café Pr, amely az év elején tenderen nyerte a megbízást.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése