TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Sokszínű szervezetek

2279
(BTL.hu) A Magyar Telekom, az IBM, a Jabil Circuit, a Novartis, az Alcoa-Köfém, a Gábor Dénes Főiskola, a MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Zrt., a Felina Hungária, a Nestlé és az Unilever, valamint a McDonald’s és a Grundfos tett a legtöbbet az esélyegyenlőségért az mtd Tanácsadói Közösség díjazása szerint.






Az mtd Tanácsadói Közösség május 26-án a megváltozott munkaképességű emberek foglalkoztatásáról tartott nagyszabású szakmai konferenciát a Gábor Dénes Főiskolán. A tapasztalatcsere gazdag programját, fogyatékos gyermekek rajzaiból készült kiállítással, az Ability Park kihelyezett játékaival és a fruit of care vásárával tették még színesebbé a szervezők. A megközelítőleg 200 résztvevőt megmozgató rendezvény díjátadó ünnepséggel, és a halmozottan sérült fiatalokból álló Zoé Zenekar koncertjével zárult.

A tartalmas rendezvény záróakkordjaként két újonnan alapított díjat adtak át, 13 szervezet elismerésével. Az mtd benchmark kutatásából nyert adatok alapján a Sokszínű szervezet Top 10 díjat azok a vállalatok kapták meg, akik a kutatás és a személyes helyzetfeltárás adatai alapján bizonyságot tettek az esélyegyenlőség, a sokszínűség terén elért eredményeikről. Mindezek alapján, a kutatás kitöltői közül a Sokszínű szervezet Top 10 logó használatára a Magyar Telekom, az IBM, a Jabil Circuit, a Novartis, az Alcoa-Köfém, a Gábor Dénes Főiskola, a MAG - Magyar Gazdaságfejlesztési Zrt., a Felina Hungária, a Nestlé és az Unilever jogosult.

A másik, szintén új elismerést csak 2011-ben, egyszeri alkalommal adták át, azon cégek körében, akik pályázatot nyújtottak be jó gyakorlatuk bemutatására, díjazására. Kötődve a II. Esélykonferencia témájához, a megváltozott munkaképességű, fogyatékos emberek foglalkoztatása terén példaértékű vállalatok kapták. Az I. helyezést a McDonald’s nyerte el, amelyet a Jabil Circuit és a Grundfos Magyarország Kft. követ a sorban.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése