TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az Audi Hungaria a legideálisabb munkahely értékelés mellett az egységes arculatával is kitűnt a Hvg Állásbörzén.






A vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak megjelenésükre, munkáltatói arculatukra, hiszen tudják, hogy úgy tudják a leghatékonyabban elérni a tehetséges munkavállalókat, ha “benne vannak a köztudatban” és mindemellett vonzó módon tudják bemutatni önmagukat, termékeiket, szolgáltatásaikat.

Erre természetesen főként a hazai multinacionális vállalatoknál van megfelelő energia és anyagi erőforrás, így nem csoda, hogy a Hvg Állásbörze látogatók által legideálisabb munkahelynek tartott vállalatai is ilyen cégek közül kerültek ki.

A 152 kiállítóból az első helyen hazánk egyik legnagyobb beruházója, az Audi Hungaria végzett, amit a Mol Nyrt. és a Bosch csoport Magyarország követett. A 4-9. helyen sorrendben a Tesco Globál Áruházak Zrt., a Danone Kft., a Vodafone, a GE , a Nestlé Hungária Kft. és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. végzett.

Népszerűségük köszönhető annak is, hogy ezek a vállalatok kiemelten figyeltek az állásbörzén való megjelenésükre, izgalmas és látványos standokkal várták az érdeklődő álláskeresőket. Igyekezetüket a börze standversenyének szakmai zsűrije is díjazta, a Legegységesebb arculat díjat az Audi Hungaria kapta, a kiállítás hr branding- tehetségmágnes díját pedig a Bosch csoport Magyarország nyerte el.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése