TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az Audi Hungaria a legideálisabb munkahely értékelés mellett az egységes arculatával is kitűnt a Hvg Állásbörzén.






A vállalatok egyre nagyobb figyelmet fordítanak megjelenésükre, munkáltatói arculatukra, hiszen tudják, hogy úgy tudják a leghatékonyabban elérni a tehetséges munkavállalókat, ha “benne vannak a köztudatban” és mindemellett vonzó módon tudják bemutatni önmagukat, termékeiket, szolgáltatásaikat.

Erre természetesen főként a hazai multinacionális vállalatoknál van megfelelő energia és anyagi erőforrás, így nem csoda, hogy a Hvg Állásbörze látogatók által legideálisabb munkahelynek tartott vállalatai is ilyen cégek közül kerültek ki.

A 152 kiállítóból az első helyen hazánk egyik legnagyobb beruházója, az Audi Hungaria végzett, amit a Mol Nyrt. és a Bosch csoport Magyarország követett. A 4-9. helyen sorrendben a Tesco Globál Áruházak Zrt., a Danone Kft., a Vodafone, a GE , a Nestlé Hungária Kft. és a Mercedes-Benz Manufacturing Hungary Kft. végzett.

Népszerűségük köszönhető annak is, hogy ezek a vállalatok kiemelten figyeltek az állásbörzén való megjelenésükre, izgalmas és látványos standokkal várták az érdeklődő álláskeresőket. Igyekezetüket a börze standversenyének szakmai zsűrije is díjazta, a Legegységesebb arculat díjat az Audi Hungaria kapta, a kiállítás hr branding- tehetségmágnes díját pedig a Bosch csoport Magyarország nyerte el.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése