TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Együttműködésre koreografálva

2231
(BTL.hu) Új arculattal folytatja tevékenységét a hazai pénzügyi szolgáltató piac egyik meghatározó szerepelője, az UFS Group, melyet nagyszabású rendezvényen mutatott be munkatársainak és partnereinek.





“Ahogy az emberi sejtek is hétévente lecserélődnek, úgy vállalatunk hetedik életévében is szükségessé vált az UFS értékeinek újragondolása, és külső kommunikációja. Az értékeken nem változtatunk, de új arculatunk vizuálisan jobban kifejezi a cég filozófiáját; az összefogást, együtt gondolkodást, együtt gondoskodást” – indokolta a ráncfelvarrást Lányi András, az UFS Group igazgatótanácsának elnöke.

balra_nagy_csillag_szlogennel



A Corinthia Grand Hotel Royalban szervezett, több száz fős rendezvényen ennek megfelelően erre a központi gondolatra épült minden programelem. A szakmai előadások közötti szünetekben relaxáló programok és Hadházi László humoros előadása gondoskodott a feltöltődésről.

Az arculatváltást az Attraction Látványszínház által kifejezetten erre az eseményre koreografált táncprodukció vezette fel; közösen kialakított, precízen átgondolt, egymást segítő, összehangolt csapatmunkát jelenítettek meg a koreográfiában, megformázva végül az új logót is. Az eseményt csapatépítő programok zárták.

Az arculat fejlesztéséért a MegaphoneTpm Kommunikációs Ügynökség, a rendezvény megszervezésért a proVision Agency felelt.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése