TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az idei nemzetközi csomagolástechnikai vásár 2700 kiállítója 60 országból érkezett, a 166 ezer szakmai látogató mintegy háromnegyede pedig döntésekért felelős vezető volt.






A múlt héten véget ért Interpack 2011 az egyik legnagyobb sikerű rendezvényként vonul be a szakvásár 53 éves történetébe.

A rendezvény keretében, május 17-én, a Csomagolási Világszervezet (WPO) által szervezett verseny World Star díját vehette át a biatorbágyi Dr-Pack Kft. a Rollbox frissentartó fóliájával, valamint a kecskeméti Sti Petőfi Nyomda Kft. egy különleges ajándékdobozzal. A WPO által szervezett csomagolási világbajnokságon azok a cégek vehettek részt, amelyek hazájukban megnyerték a nemzeti csomagolási versenyt.

ipack11_0013B



A mustrán több tematikus terület is felvonult. Az “Életminőség” jelmondattal rendezett Innovationparc Packaging bemutató öt területen, az egészség, az értelem, az esztétikum, az egyszerűség és az identitás “boltjában” fogta össze a teljes értékteremtési lánc vállalatait. Itt mutatták be a külön s bemutatóra fejlesztett, a kiállítói munkacsoportban kidolgozott legjobb gyakorlati megoldásokat és jövőbeli elképzeléseket. Ezzel olyan egyedülálló fórum jött létre, amely teret adott a konstruktív párbeszédnek és a kreatív ötleteknek.

Az Interpack 2011 keretében bemutatkozó új kiemelt témakör, a Metal Packaging Plaza szintén a párbeszéd és a tájékoztatás jegyében zajlott. A központi fórumon számos előadást tartottak, az előtérben pedig a fémcsomagolások gyártói és szolgáltatói találkoztak az érdeklődőkkel.

A kiemelt témák közül több mint 300 kongresszusi résztvevőt vonzott szerte a világból az élelmiszer-pocséklás ellen nemzetközi szinten küzdő Save Food kezdeményezés ősbemutatója május 16-án és 17-én, amelyet a Messe Düsseldorf a FAO-val, az Egyesült Nemzetek Szervezetének Élelmezési Világszervezetével közösen rendezett.

Az élelmiszerek a termelőktől a csomagolóiparig terjedő értékteremtési láncának, valamint a politika, a társadalom és a civil szervezetek képviselőit megragadta a kritikus párbeszéd lehetősége a seregszemle árnyékában.

Az élelmiszerek világszerte tapasztalható pocsékolásának problémáját más és más szemszögből világították meg a rangos előadók, mint például Ilse Aigner német szövetségi élelmezési, mezőgazdasági és fogyasztóvédelmi miniszter, az ENSZ környezetvédelmi programjának korábbi vezetője, Klaus Töpfer professzor, valamint az indiai Mumbai nagyváros polgármestere, Shraddha Shridhar Jadhav asszony.

“A Save Food kezdeményezés sikere bizonyítja, hogy a Messe Düsseldorf részéről olyan összefüggésbe helyeztük a csomagolás terén szerzett nemzetközi kompetenciánkat, amely az ágazaton kívüli területeken is hasznosul. Nagyon ígéretes párbeszédet indítottunk korunk egyik legfontosabb kérdésköréről, ezért folytatjuk az együttműködést az FAO-val. Erről állapodtam meg a szervezet vezérigazgató-helyettesével, Traoré úrral” – vonta meg a rendezvény mérlegét Matthias Dornscheidt, a Messe Düsseldorf ügyvezetésének elnöke.

Az interpack keretében bemutatott Save Food kiállítást már idén októberben bemutatják a FAO székhelyén, Rómában az Élelmiszer Világnapjának hetében.

A teljes kiállításon összesen 166 ezer szakmai látogató közül több mint százezer Németországon kívülről érkezett, ami több mint 60 százalékos aránynak felel meg. A mustrán négy magyar kiállító is részt vett.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése