TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Elveszett hívások

2206
(BTL.hu) A potenciális ügyfelek 30 százaléka csalódottan, a számára szükséges információk megismerése nélkül teszi le a telefont – derült ki a hazai kis- és középvállalkozói (kkv) szektor 3 eltérő piacát feltérképező telefonos felmérésből.






A Magyar Telekom és a Medián Közvélemény- és Piackutató Intézet közös kutatása szerint a legáltalánosabb probléma, hogy a bejövő hívásokat senki nem fogadja, így azok megfelelő technológiai felszereltség hiányában egyszerűen elvesznek anélkül, hogy azokról – a pórul járt ügyfelet leszámítva – bárki is tudjon.

A szállodák, vendéglátóipari egységek és privát oktatási intézmények ügyfélszolgálatán a hívások 30 százaléka, azaz majdnem minden harmadik telefonon érdeklődő nem jut hozzá a számára szükséges információhoz és a kkv-knak csak a kisebb része él hívásmenedzselő szolgáltatásokkal.

KKV_sikertelen_hivasok_oka



A 3 szektorban végzett felmérés során a kutatók hétköznapi helyzeteket szimuláltak, így például ételt rendeltek, szobát foglaltak. Az eredmények szerint az éttermek körében a legjobb a helyzet, itt pusztán minden ötödik érdeklődő teszi le csalódottan készülékét amiatt, mert nem ért célt hívása. Ugyanakkor a szállást keresőknek már 32, a tanulni vágyók között pedig megközelítőleg 40 százalék ez az arány.

A sikertelen hívások között a legnagyobb veszteséget az jelentette, hogy nem vették fel a telefont, és az érdeklődők hívásmenedzselő rendszer hiányában nem fértek hozzá a számukra szükséges információhoz. Az így elvesztett potenciális ügyfelek száma 15, illetve 16 százalék a szállodások és oktatással foglalkozó cégek között, míg a vendéglátós egységek körében csupán minden 20. hívás (5%) jut erre a sorsra.

A vizsgált vállalkozások közül a szállodák teszik leginkább próbára potenciális vendégeik türelmét: az érdeklődőknek átlagosan 22 másodpercet kell várniuk a vonal túlsó végén, szemben az éttermeket hívókkal: náluk csak 8 másodperc az átlagos átfutási idő.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése