TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Már elérhetők a közterületi adatok is

2185
Az IpsosMultiMédia (IMM) most megjelent frissítésében már a közterületi médiapiacra vonatkozóan is elérhetőek adatok.

Az Ipsos a közterületi közönségmérési rendszeréből származó adatok felhasználásával egészítette ki multimédia adatbázisát, bevonva így egy ötödik médiatípust is a MédiaNavigátor3-ban megvalósítható multimédiás elemzésbe és tervezésbe.


A városi lakosság közterületi felületekkel való találkozásaira vonatkozó információk a tervezőmunka során célcsoportképző, szegmentáló ismérvként is felhasználhatók. Az újonnan publikált adatok között megtalálhatók például az egyes személyek által látott óriásplakátok vagy citylight-ok száma, illetve ezekkel a felületekkel létesülő kontaktusok száma, vagy egy-egy személynek autóval, gyalogosan és tömegközlekedéssel megtett útjainak aránya is.

Mint ismeretes az Ipsos idén tavasszal adta ki multimédia adatbázisát, amely előrelépést jelent a médiatervezésben, hiszen segítségével lehetővé válik a kampányok valós multimédia reach-ének kiszámítása.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése