TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Megváltoznak a Theodora ásványvizek címkéi: a színek erőteljesebbek, a dizájn letisztultabb lesz. Mindezt reklámkampány és promóció kíséri.






A szénsavmentes Theodora Kékkúti ásványvíz 2011 májusától – a korábbi rózsaszín helyett – piros címkés palackba töltve található meg a polcokon. Az új címke határozottan jeleníti meg a termék karakteres ízét és gazdag ásványianyag-tartalmát.

Nem csupán a szénsavmentes, hanem az enyhe és a szénsavas Theodora Kereki ásványvizek is új külsőt kapnak: erőteljesebb zöld és kék színekben lesznek megtalálhatóak az üzletekben. A változás minden Theodora terméket érint; a 1,5, a 0,5 és a 0,33 literes kiszerelést is.

A Theodora Kékkúti és Theodora Kereki külső megújulását reklámkampány és promóció kíséri, amely az ásványvíz származására, ízére és arra a páratlan útra épül, amitől a Theodora a feltöltődés egyedi forrása.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése