TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Budapesti múzsa

2122
(BTL.hu) Nem csak a Budapest Essential Looks divattervezőit, sminkmestereit és hajszobrászait csókolta meg a múzsa, hanem a két napos esemény minden egyes vendége is részesülhetett a titokból: megkóstolhatta az Absolut Budapest Muse-t. A különleges koktél megjelenését a rendezvényen a Human Telex Reklámügynökség szervezte.






A hazai divatszakma képviselőivel telt meg április 29–30-án a budapesti Eiffel tér. Az itt felépített 700 négyzetméteres sátor nyújtott terepet ugyanis a Magyarországon első ízben megrendezett, a Nemzetközi Divatnapok mintájára életre hívott, a nagyközönség számára is elérhető nívós esemény, a Budapest Essential Looks számára. A nagyszabású divat- és trendbemutatók során több mint 80 modell, 50 fodrász, 20 sminkes és 5 koreográfus segítségével 10 hazai vezető designer legfrissebb kollekcióit vonultatták fel a kifutón, nemzetközi színvonalú fény-, hang-, és látványtechnikai háttérrel.

Az eseményen számos további program várta a vendégeket: a különböző szponzorok jóvoltából stílus tanácsadás, smink-, fodrász és fotó sarkok, valamint kiállítás várta a vendégeket.

Az Absolut Vodka koktél bár mind közül a legnépszerűbbnek bizonyult, hiszen valamennyi látogató igyekezett megkóstolni a különleges italokat, közülük is leginkább a megjelenés fókuszában álló Absolut Budapest Muse-t.

Az Absolut Vodka 2010-ben mutatta be ’Drinks’ kampányát, amely a márkára jellemző kreatív együttműködés új generációját képviseli. A híres divatfotós Ellen von Unwerth, és a kritikusok által is elismert színésznők, Kate Beckinsale és Zooey Deschanel közreműködésével született újjá az egyedülálló Absolut koktélok világa. A Twist, a Cosmo, a Crush, a Bloody, a Blues és a Tini koktélok és az őket megszemélyesítő hősnők különleges portrésorozatában a művész az italok nevébe és ízébe rejtett karaktereket varázsolta a képekre.

A nemzetközi kampányban szereplő ikonikus koktélok mellé 2011-ben egy sajátos, budapesti ízt keresett az Absolut, ezúttal is ötvözve a művészetet, a divatot és a stílust, ugyanakkor megőrizve a márka alapértékeit, melyek a természetes alapanyagok használatára épülnek.

Az Absolut Budapest Muse névre keresztelt koktél megalkotására Nagy Zoltánt, a fantasztikus tudású batendert kérték fel, aki valódi magyar zamatokkal fűszerezte meg azt: többek között Villányi Portuguiser és Etyeki rose borral, valamint bodzasziruppal. Gálos Viktor fotós pedig hagyta, hogy megcsókolja a múzsa: így jött létre a kampánykép, amelynek hátterét a teliholdas pesti látkép adja.

Az Absolut Budapest Muse a divatszakma előtt a Budapest Essential Looks-on mutatkozott be, ahol a márka nem csak a kifutó körüli lámpasorral jelent meg, hanem koktélbárral is várta a látogatókat, ahol mindenkit megvendégelt egy italra. A bárpultnál 4 mixer és 2 hosztesz szolgálta ki folyamatosan az érdeklődőket, a dekoráció hátterét pedig a nemzetközi ’Drinks’, és főként a Pesti Múzsa kampány elemeire alapozták. Míg a mixerek mögötti világító falon a Twist, a Cosmo, a Crush, a Bloody, a Blues és a Tini koktélokat megszemélyesítő képeket állították ki, addig az igazi különlegességet az a fotósarok jelentette, ahol a Budapest Muse élethű díszleteiben a vendégek maguk is az alkotás részeivé válhattak. A profi fényképész által készített fotókat azonnal feltöltötték az Absolut Facebook oldalára, ahonnan a vendégek bárikor letölthetik a holdsütötte, különleges hangúlatú kompozíciókat.

A márka megjelenését a rendezvényen a Human Telex Reklámügynökség szervezte.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése