TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Plüssrekord a Divízió I-en

2108
(BTL.hu) A magyar jégkorong-válogatott tagjai hétfőn délelőtt fővárosi gyermekintézmények lakóinak adták át a “Dobj egy macit!” jótékonysági akció keretében összegyűlt megközelítőleg 7 ezer plüssfigurát.






Mint arról korábban írtunk, a Telenor és a Magyar Jégkorong Szövetség idén is meghirdette a “Dobj egy macit!” jótékonysági akciót. Az április 22-ei Magyarország-Spanyolország Divízió I-es világbajnoki mérkőzés első magyar gólja után pedig valóban rekordmennyiségű, majdnem hétezer plüssfigurát dobtak a jégre a szurkolók.

A játékok ezúttal is jó helyre kerültek: a hazai rendezésű Divízió I-es világbajnokságon ezüstérmes magyar jégkorong-válogatott tagjai a macikat a Bethesda Gyermekkórház betegeinek, valamint az Esze Tamás Gyermekotthon és Budapest Főváros Önkormányzatának Templom utcai Gyermekotthona lakóinak adták át.

“Büszkék vagyunk, hogy a Magyar Jégkorong Szövetséggel közösen szervezett harmadik jótékonysági akciónkon minden eddiginél több, összesen 6870 darab plüssállat gyűlt össze. Csodálatos volt, ahogy az első magyar gól után a szurkolók majdnem negyedórán keresztül dobálták a plüssfigurákat a jégre. Az eredetileg tervezett kórház és két gyermekotthon mellett további nyolc intézmény kis lakóinak is tudunk ebből a hatalmas mennyiségből juttatni” – mondta Nyilas Orsolya, a Telenor megbízott Pr-vezetője.
 
A világbajnokság Magyarország-Spanyolország meccsén a magyar válogatott kiütéses, 13-1-es győzelmet aratott a spanyolok felett.

“Óriási élmény volt itthon, hazai közönség előtt pályára lépni, és a jótékonysági kezdeményezés mindannyiunk számára különösen szép emlék a világbajnokságról. A spanyolokkal vívott mérkőzés után nemcsak a győzelmünket ünnepelhettük, hanem a rajongók nagylelkűségét is. Minden évben nagy örömmel veszünk részt ebben az akcióban és visszük el a gyerekeknek a szurkolók által felajánlott plüssfigurákat. Fantasztikus érzés azt látni, hogy az ajándékok mennyire felvidítják a kicsiket. Így történt ez most hétfőn is a Bethesda kórházban” – nyilatkozta Pozsgai Tamás, a magyar jégkorong válogatott játékosa, aki a spanyolok elleni első gólt szerezte.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése