TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az ideiglenes műsorszolgáltatási engedélynek köszönhetően a Radio Bro műsorszerkezete mellőzi a kötöttségeket, az adást nem kell meghatározott időközönként hírekkel, közlekedési információkkal vagy reklámblokkokkal megszakítani. Ez utóbbiak egyáltalán nem is lesznek, mivel a rádió működését egyetlen főszponzor, a Burn energiaital támogatja.







Mint arról korábban írtunk, május 1-jén indul a Radio Bro, amelynek 30 napig tartó adását a rádiós műsorszolgáltatás új irányú megközelítése fogja jellemezni. A rádió célja egyfajta zenei ízlésformálás, a minőség és az igényes zene nagyköveteként az underground kulturális élet felpezsdítése – adott ki sajtóközleményt a csatorna.

“Az ötlet fél évvel ezelőtt született meg, és eredetileg kalózrádiónak szántuk, majd rájöttünk, hogy az ideiglenes műsorszórási engedély megszerzésével van legális módja is a működésnek” – avat be az indulás kulisszatitkaiba Manninger Máté, a rádió ügyvezető igazgatója. “Így a médiahatóságok elől való menekülés helyett inkább a minőségi műsorkészítésre helyezhetjük a hangsúlyt” – teszi hozzá.

A zene és szöveg aránya 80-20 százalék lesz, ahol a szöveges tartalomban nap mint nap helyet kap a sport – ezen belül is főként az action sportok a Burn Action Sport Team főszereplésével – , városi életvezetési tanácsok és az urbánus kultúra, amelyből megtudható, hogy miként érdemes “használni a várost”.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése