TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) Az ideiglenes műsorszolgáltatási engedélynek köszönhetően a Radio Bro műsorszerkezete mellőzi a kötöttségeket, az adást nem kell meghatározott időközönként hírekkel, közlekedési információkkal vagy reklámblokkokkal megszakítani. Ez utóbbiak egyáltalán nem is lesznek, mivel a rádió működését egyetlen főszponzor, a Burn energiaital támogatja.







Mint arról korábban írtunk, május 1-jén indul a Radio Bro, amelynek 30 napig tartó adását a rádiós műsorszolgáltatás új irányú megközelítése fogja jellemezni. A rádió célja egyfajta zenei ízlésformálás, a minőség és az igényes zene nagyköveteként az underground kulturális élet felpezsdítése – adott ki sajtóközleményt a csatorna.

“Az ötlet fél évvel ezelőtt született meg, és eredetileg kalózrádiónak szántuk, majd rájöttünk, hogy az ideiglenes műsorszórási engedély megszerzésével van legális módja is a működésnek” – avat be az indulás kulisszatitkaiba Manninger Máté, a rádió ügyvezető igazgatója. “Így a médiahatóságok elől való menekülés helyett inkább a minőségi műsorkészítésre helyezhetjük a hangsúlyt” – teszi hozzá.

A zene és szöveg aránya 80-20 százalék lesz, ahol a szöveges tartalomban nap mint nap helyet kap a sport – ezen belül is főként az action sportok a Burn Action Sport Team főszereplésével – , városi életvezetési tanácsok és az urbánus kultúra, amelyből megtudható, hogy miként érdemes “használni a várost”.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése