TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Tovább emelkedett a hallgatottság

2074
(BTL.hu) A rádióhallgatók rendkívül lojálisak a választott rádiócsatornájukhoz, a márkát jellemző zenei stílushoz, megszokott műsorvezetőkhöz, ismert és megkedvelt információtartalomhoz.






A rádióhallgatók háromnegyede egy kiválasztott rádió műsorfolyamát kíséri figyelemmel a nap folyamán, míg további mintegy 20 százalékuk két csatornát is rendszeresen hallgat.

2011. márciusában – egy átlagos hétköznapon vagy egy átlagos hétvégi napon – a 15 évnél idősebb magyar népesség 88,7 százaléka, azaz 7 555 000 fő hallgatott rádiót – adta hírül a GfK Hungária és az Ipsos.

A múlt hónapban a napi hallgatottsági görbe csúcspontja tovább növekedve az előző hónapban mért adatokhoz viszonyítva meghaladta a 30 százalékos arányt a reggeli csúcsidőszakban. Az intenzív délelőtti rádióhallgatás utáni jellemző kiemelkedési pont – délután 3 óra – is jelentősen növekedett, és a februári 17 százalékos érték után márciusban elérte a népesség több mint ötödét, 20 százalékos érték fölé emelkedett.

A 15 évesnél idősebb rádióhallgatók megközelítőleg 60 százaléka folyamatosan, megszakítás nélkül kíséri figyelemmel a rádióműsorokat. A rádióhallgatás átlagos időtartamát figyelembe véve – mely márciusban 4 óra 26 perc volt – láthatjuk, hogy a rádiók különleges, megszokott társként kísérik végig a rádióhallgatók aktív napjának jelentős részét.

marciusradio2_gfkipsos


A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2018 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése