TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A kizárólag 26 év alatti fiatalok igényeire építő djuice egy új, felsőoktatásban tanulók számára elérhető tarifát jelentett be intercampus néven, melyet többek között egyetemi roadshow-val és az Efotthoz kapcsolódó jegypromócióval vezetnek be.






Az új egyetemi tarifa különlegessége, hogy a szűk baráti kör vagy évfolyam-szemlélet helyett országos közösségben gondolkozik, azaz bármely felsőoktatási intézményben tanuló fiatal 0 Ft-os percdíjért beszélhet egymással.

A brand hosszú távú törekvése, hogy a felsőoktatási közösségek számára is különleges ajánlatot biztosítson: az új előfizetők mindössze 1000 forintos havidíjal számolhatnak, amely 100 százalékban lebeszélhető. A djuice intercampus tarifa mellé myLife tagság is jár a fiataloknak, azaz az életben elért eredményeiket pontokra, kis szerencsével pedig menő ajándékokra válthatják a márka fejlődésösztönző programjában.

A djuice intercampust bevezető roadshow számos egyetemet végiglátogat: az állomásokon bárki találkozhat és kérdezhet a csapattól, akik a közelgő vizsgaidőszakra való tekintettel a helyszínen ingyenes fénymásolási lehetőséggel szoktatják a fiatalokat a 0 forintos szolgáltatási díjakhoz. A bevezető promóció részeként az új előfizetők félárú Efott napijegy vásárlási lehetőségre is jogosulttá válnak a kedvezményes jegykontingens erejéig.

Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.
A szakdolgozatomat a Starbucks marketingkommunikációjából írtam. Két évvel később megcsörrent a telefonom, és egy hang azt mondta, hogy van egy szabad marketinges állás a márkánál.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése