TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

(BTL.hu) A kizárólag 26 év alatti fiatalok igényeire építő djuice egy új, felsőoktatásban tanulók számára elérhető tarifát jelentett be intercampus néven, melyet többek között egyetemi roadshow-val és az Efotthoz kapcsolódó jegypromócióval vezetnek be.






Az új egyetemi tarifa különlegessége, hogy a szűk baráti kör vagy évfolyam-szemlélet helyett országos közösségben gondolkozik, azaz bármely felsőoktatási intézményben tanuló fiatal 0 Ft-os percdíjért beszélhet egymással.

A brand hosszú távú törekvése, hogy a felsőoktatási közösségek számára is különleges ajánlatot biztosítson: az új előfizetők mindössze 1000 forintos havidíjal számolhatnak, amely 100 százalékban lebeszélhető. A djuice intercampus tarifa mellé myLife tagság is jár a fiataloknak, azaz az életben elért eredményeiket pontokra, kis szerencsével pedig menő ajándékokra válthatják a márka fejlődésösztönző programjában.

A djuice intercampust bevezető roadshow számos egyetemet végiglátogat: az állomásokon bárki találkozhat és kérdezhet a csapattól, akik a közelgő vizsgaidőszakra való tekintettel a helyszínen ingyenes fénymásolási lehetőséggel szoktatják a fiatalokat a 0 forintos szolgáltatási díjakhoz. A bevezető promóció részeként az új előfizetők félárú Efott napijegy vásárlási lehetőségre is jogosulttá válnak a kedvezményes jegykontingens erejéig.

A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.
Gondoljuk át, mivel tudunk hozzájárulni a körülöttünk lévő emberek boldogságához, és ennek megfelelően cselekedjünk a lehetőségeinken belül. Ha mindenki így tesz, sokkal jobb lesz a világ.

Budapest 4K

Gyönyörű film!

© 2000-2017 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése