TÉNYEK, TRENDEK, TANULMÁNYOK...

Jön az Étterem Hét

2055
(MTI) Budapesten május 16–22. között rendezik meg első alkalommal az Étterem Hét elnevezésű gasztronómiai programot.





A rendezvény már számos külföldi országban népszerű, például: Hollandiában, Belgiumban, Luxemburgban, Ausztriában, Olaszországban, Kínában, Szingapúrban. A szervező cég a DiningCity.com.

Az Étterem Hét program keretében egy héten keresztül háromfogásos vacsora menüt fogyaszthatnak el a vendégek budapesti felső kategóriás vendéglátóhelyeken, mindenhol egységesen 3 ezer forintos áron, szervízdíjjal együtt. A programban több mint 20 fővárosi étterem vesz részt.

A kezdeményezés elsősorban azokat az érdeklődőket célozza meg, akik szeretnének kipróbálni egy számukra új, közép vagy felső kategóriás éttermet kedvező áron. Az Étterem Hétre kizárólag az interneten lehet asztalt foglalni. A program számon tartja, hogy az adott étteremben melyik napon hány szabad hely áll még rendelkezésre. A vendég az étterem és dátum kiválasztása után visszaigazolást kap e-mailben a foglalás sikerességéről.
 
Az ötlet eredetileg New York-ból származik, ahol a program olyannyira sikeres, hogy évente többször is megrendezik.
 
Háber Tamás, a Magyar Vendéglátók Ipartestületének (MVI) tiszteletbeli elnöke korábban az Mti-nek elmondta: Magyarországon jelenleg 56 500 vendéglátóhely működik. Éves árbevételük mintegy 480 milliárd forintra tehető. Hozzátette ugyanakkor, hogy az úgynevezett top – azaz felső kategóriás – éttermek száma Magyarországon még kevés, és ezek 90 százaléka is a fővárosban van.

A robogó-megosztás San Franciscóból indult 2012-ben, hogy aztán egy lassú indulási fázis után, 2016-17 tájékán berobbanjon a köztudatba. Ma több mint 30 városban, köztük Budapesten is sikeresen működik ilyen szolgáltató. A főleg Nyugat-Európában divatos közösségi közlekedési forma meghonosításának körülményeiről a blinkee.city magyar franchise tulajdonosát, Varsányi Tamást kérdeztük.
A Google Ground létrehozásakor azt éreztem, hogy a tágabb értelemben vett szakmának adunk valamit, amiből mindenki profitálhat és egy igazi szakmai közösségi hely jön létre.
Nagy szakmai kihívás, hogy megértessük az emberekkel, az általunk képviselt minőségi szint nagyon jó ér-érték aránnyal párosul.

Gucci reklámfilm

:)))

© 2000-2019 BTL.hu Telefon: 0620-9310-378 Hirek küldése